Króciutki tutorial do piórkowych paznokci, które pokazywałam wczoraj < TUTAJ > Zmieniłam wersje programu do obróbki filmów i już ...

Feather Nails- Piórkowe Paznokcie Tutorial

By | 9/15/2013 26 comments
Króciutki tutorial do piórkowych paznokci, które pokazywałam wczoraj <TUTAJ>


Zmieniłam wersje programu do obróbki filmów i już nie podkręca mi tak kolorów jak wcześniej. Przynajmniej tak Mi się zdaje, dajcie znać co Wy o tym myślicie.
Miłego oglądania :)


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Świetny tutorial :) Teraz trzeba będzie kiedys samemu spróbować piórkowego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry tutek, świetny pierścionek!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli nietoperza? Ostatni nabytek z BPS :)

      Usuń
  3. Buuu nie moge z komorki otworzyc :(

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak już pisałam genialne! koniecznie muszę zaopatrzyć się w takie piórka. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetny manicure i cudne piórka. Podobają mi się różowe kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tutorial i wykonanie :)
    Znalazłam takie piórka na allegro:
    http://allegro.pl/piora-piorka-nakrapiane-perliczki-kolory-kropki-i3532847444.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden zestaw z wysyłka wychodzi tyle samo, a nawet drożej niż na BPS. Więcej zestawów bardzo sie opłaca :) O ile wysyłka nie jest liczona drożej (nie doczytałam tego), ale nie powinna być, bo to pióra.
      Na pewno kolejny zestaw zamawiam z Allegro :)

      Usuń
  7. ale Ty masz śliczne pazurki! nawet z samą białą bazą wyglądają rewelacyjnie :D
    a piórkowe zdobienie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, niesamowicie mi się podoba ale... jak to później schodzi z paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę zmywać to napiszę. Na razie trzymają się super.

      Usuń
  9. świetny tutek muszę zapolować na piórasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! super dobrane kolory. jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze mnie fascynowały piórkowe paznokcie:) fajny tutek, może kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Cudo! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za tutek, dzis kupiłam ten lakier z lemaxa biały i sie zastanawiałam jaki będzie a juz widze u Cb dzięki wielkie :) trochę widzę jest zabawy przy tym piórku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tego lakieru jak na razie, bardzo zadowolona. Co do piórek, wcale nie tak dużo. Samo przycinanie, które idzie coraz szybciej.

      Usuń
  14. bardzo podobają mi się piórka na paznokciach, ale nie jestem pewna czy miałabym do nich cierpliwość :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. czy te piórka i klej można bezproblemowo zmyć zmywaczem?
    cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie było większych problemów ze zmyciem. Piórka w czasie zmywania bezproblemowo odchodziły, szybko poszło i brokat ciągle pozostaje najgorszy w zmyciu. Po kleju też ani śladu, bo położyłam go na lakier, a nie bezpośrednio na paznokieć.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*