Będąc na zakupach w Batorym skusiłam się na lakier z La Femme. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale promocja tego dnia skutecznie mnie zach...

Hybryda Peel Off- La Femme Peel Off Gel #12

By | 3/12/2016 15 comments
Będąc na zakupach w Batorym skusiłam się na lakier z La Femme. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale promocja tego dnia skutecznie mnie zachęciła. Skusiłam się na lakier hybrydowy z serii Peel Off. Pani w sklepie powiedziała, że jeśli użyję zwykłej bazy i topu to otrzymam normalny lakier hybrydowy. Zdecydowałam się na przepiękną zieleń/morski kolor, który dosłownie mnie oczarował.

Pani w sklepie miała racje, używając zwykłej bazy hybryda trzyma spokojnie 2 tygodnie. Przy ściąganiu jednak widać, że nie jest zwyczajna. Po namoczeniu w acetonie robi się taka gumowa i odchodzi płatkami. Nie niszczy przy tym paznokci, ale mimo wszystko za przyjemne to takie ściąganie nie jest.

Na pewno jeśli kiedykolwiek jeszcze kupię taką hybrydę to będę jej używać z odpowiednią bazą/topem. A kusi mnie strasznie na zakup kolejnej, bo kolory maja obłędne :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hardi Milk <TUTAJ>
* La Femme Peel Off Gel #12
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Ćwieki BornPrettyStore  
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner &lt;TUTAJ&gt;








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Chyba sama skuszę się na taki lakier,bo mnie wkurza ściąganie hybryd:D
    Cudownie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak użyjesz bazy peel off na pewno ściąganie będzie mega łatwe.

      Usuń
  2. Kolor jest boski! I zdobienie super :) Kurcze, nie wiedziałam, że są hybrydy peel-off, chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam. Kolory w tej kolekcji są wszystkie obłędne. Jeden wzięłam tylko na próbę.

      Usuń
  3. W Chorzowie Batorym?? Z miłą chęcią wybrałabym się po ten lakier :D ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!!!

    do mnie właśnie idą 2 LF ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z klasycznej serii czy też peel off?

      Usuń
    2. w sumie mam już z 3 serii
      - peel off - niesyety nawet z bazą i topem peel off ściąga się je ciężko...
      - soak off- i to faktycznie koło soak off leżało bo w miarę fajnie się ściąga
      - kolor non stop - tej jeszcze nie testowałam, ale podejrzewam że będzie ciężko ze ściąganiem.

      Usuń
  5. Zdobienie na środkowym jest boskie ! Ogólnie kolor mega energetyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny kształt paznokci :) ! piękny wzór, zawsze chciałam coś takiego zrobić .. a hybrydą peel off mnie bardzo zaintrygowałaś bo mam problem ze ściąganiem ich gdyż trzymają bardzo mocno płytki mimo namaczania w acetonie :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*