No tej marki to chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Jest marzeniem niemalże każdej lakieromaniaczki. Ja swoje spełniłam i zakupiłam set 4 l...

Nicòle by O.P.I All Kendall-ed Up

By | 10/07/2014 10 comments
No tej marki to chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Jest marzeniem niemalże każdej lakieromaniaczki. Ja swoje spełniłam i zakupiłam set 4 lakierów Nicòle by O.P.I. Tyle się naczytałam zachwytów na temat tych lakierów, że spodziewałam się niemalże cudów. No cóż... szału ni ma na cycki mnie nie powaliły.


Lakier kryje po 2 warstwach i dość szybko wysycha, ale nie jakoś ekspresowo. Trwałość niestety też nie powaliła, bo trzymał się 2 dni i pojawiły się pierwsze odpryski i przetarcia.

Tyle się o nich naczytałam, a okazały się zwyczajnymi lakierami. Gdybym kupiła ten set w cenie regularnej, na pewno była bym nieźle wściekła. Bo nie ukrywajmy, ale ich cena do najniższych nie należy. Zakupu jednak nie żałuję, bo zakupiłam je w okazyjnej cenie i przynajmniej wiem o co tyle szumu. No i dzięki temu niE rzuciłam się już na set Sephora by O.P.I :)







 
I jak Wam się podoba?
Co sądzicie o tych lakierach ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. U mnie to tylko hybrydy długo się trzymają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam ale coraz bardziej mnie do nich ciągnie.

      Usuń
  2. Ja w sumie nigdy nie sprawdzalam trwalosci lakierow, bo max po 3 dniach zawsze zmywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nie zawsze mam czas tak często zmieniać

      Usuń
  3. kolor ładny, nie używałam jeszcze Nicole by OPI, więc o jakości nic nie napiszę, ale faktycznie można się wkurzyć jeśli są takie jak piszesz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz za ta cene oczekiwałam czegoś więcej. Sama nie wiem czego, bo to tylko lakier, ale mimo wszystko.

      Usuń
  4. Kolorek piękny, szkoda, że kiepsko z trwałością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczarowanie wielkie, ale już nie mam na nie parcia chociaż.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*