Firmoo to internetowy sklep optyczny, który ostatnimi czasy sporo współpracował z blogerkami. Tyle naoglądałam się tych okularów na bloga...

Firmoo

By | 12/09/2013 20 comments
Firmoo to internetowy sklep optyczny, który ostatnimi czasy sporo współpracował z blogerkami. Tyle naoglądałam się tych okularów na blogach, że zapragnęłam własnej pary i ostatecznie zgodziłam się na współpracę. Nie żałuję, bo okulary są CUDOWNE. Nie sądziłam, że będę kiedykolwiek tak oczarowana okularami. Wybrałam okulary zerówki < #DBSN62013 >, tak żeby założyć sobie od czasu do czasu. Od kiedy jednak je otrzymałam wprost nie mogę się z nimi rozstać. 


Kontakt z klientem jaki oferuje Firmoo jest godny polecenia. Pani Tina podczas ustalania warunków współpracy była niesamowicie życzliwa. Na moje maile odpisywała błyskawicznie i chętnie służyła pomocą. 

Najtrudniejszy był jednak wybór okularów. Co para to ładniejsze. Z pomoca przyszła jednak wirtualna przymierzenia okularów. Super sprawą! Wgrywacie swoje zdjęcie na stronę i przymierzacie wybraną parę okularów. Jest to całkiem fajna zabawa :) Dzięki tej wirtualnej przymierzalni możemy mieć pewność, że dany model do nas pasuje. Oczywiście wszelkie parametry są również podane na stronie. Ponieważ Firmoo jest internetowym sklepem optycznym, możemy w nim zakupić również okulary korekcyjne. Zupełnie jak u optyka w waszym mieście z tym, że tutaj odbywa się to bez wyjścia z domu i znacznie taniej. 

Przesyłka była ekspresowa. Okulary pojawiły się w moim domu w przeciągu tygodnia. Wręczył Mi je pan kurier z FedEx. W paczce oprócz okularów otrzymałam 2 etui (twarde i miękkie), ściereczkę i breloczek śrubokręt. Jak pewnie zauważyliście na zdjęciu moje etui jest przezroczyste, a nie skóropodobne jak u większości. Dla mnie to lepiej, bo widzę okulary bez otwierania pudełka. Takie pudełko będzie się lepiej sprawować przy większej ilości okularów z Firmoo.

Jeśli macie ochotę na własne Firmooweczki zachęcam was do skorzystania z oferty Pierwsza Para Gratis. Okulary otrzymujecie gratis, jedynie musicie pokryć koszty przesyłki czyli jakieś 12$. Jest to naprawdę niesamowita okazja i zamierzam sama z niej skorzystać przy zamówieniu okularów korekcyjnych. 


UWAGA!! STRASZĘ. PRZEWIJASZ DALEJ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!



http://www.firmoo.com/

Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. pięknie w nich wyglądasz przy okazji widzę Ciebie :) po raz pierwszy :) haha i nie straszysz nie przesadzaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, teraz możesz przypisać sobie twarz do paznokci ;p

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz :) w okularach i w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś przepiękna! masz wręcz hipnotyzującą urodę :)
    do twarzy Ci w tych okularach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipnotyzująca powiadasz hmmm Tego jeszcze nie słyszałam

      Usuń
  4. cudownie wyglądasz w tych okularkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z Ciebie śliczna dziewczyna ^^ zawsze marzyłam o takich kręconych włosach, zazdroszczę ^^
    okulary bardzoo ci pasują ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o prostych, ale to chyba jest normalne. Zawsze chcemy tego czego nie mamy ;p

      Usuń
  6. widzę, że wybrałyśmy te same oprawki :D
    ładnie Ci w nich, w ogóle ładna z Ciebie osóbka :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jak fajnie Cie zobaczyć! Śliczna jesteś, świetne włosy i jakie masz duże usta :D I oprawki Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Usta mam małe, ale pomalowałam je tak żeby wydawały się pełniejsze. Złudzenie optyczne ;p

      Usuń
  8. Też mam okulary z Firmoo i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*