Znowu zaniedbałam bloga i długo nic nie publikowałam. Nie wiem, ale jakoś na nic nie miałam ochoty. I wcale nie chodzi o brak czasu, bo jedn...

Born Pretty Store Cat Eye #8

By | 3/28/2017 5 comments
Znowu zaniedbałam bloga i długo nic nie publikowałam. Nie wiem, ale jakoś na nic nie miałam ochoty. I wcale nie chodzi o brak czasu, bo jednak trochę go miałam. Tylko jakoś tak zabrakło Mi zapału.

Dziś przedstawiam wam lakier którego zdjęcia znalazłam na karcie pamięci. Gościł na moich paznokciach bardzo dawno temu. Nie wiem czemu nie opublikowałam go szybciej, ale teraz to nadrabiam.

Lakier pochodzi z BornPrettyStore.com Producent twierdzi, że nie wymaga on czarnej bazy. Mimo to jednak użyłam Semilac 031 Black Diamond.










Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*