Jakiś czas temu zakupiłam sporo lakierów termicznych na Aliexpress. Wybierając kolory, miałam wielki problem. Tyle pięknych kolorów. No i wi...

Hybrydy z AliExpress: Elite99 Thermo Color

By | 2/24/2017 15 comments
Jakiś czas temu zakupiłam sporo lakierów termicznych na Aliexpress. Wybierając kolory, miałam wielki problem. Tyle pięknych kolorów. No i wiadomo jak to jest z wybieranie rzeczy w necie. Niby wszystko pięknie ładnie, ale kolory na aukcji nie zawsze odpowiadają realnym.  Ostatecznie po wielu zmianach decyzji zamówiłam 9szt. Nie wiem, chyba z 20x dodawałam i usuwałam kolory z koszyka. Jestem jednak bardzo zadowolona z ostatecznego wyboru.


Sporo kolorów jakie wybrałam to zamienniki termicznych hybryd z NeoNail. Nie będę jednak teraz rozpisywać się które kolory odpowiadają hybrydą NeoNail. Pokaże wszystkie jakie zamówiłam,  a ewentualne podobieństwa opiszę w poszczególnych notkach.











I jak się Wam podobają?


Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. zawsze mi sie podobały termiczne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się nie podoba efekt termicznych lakierów, bo wolę mieć jeden kolor na paznokciach, taki jakim pomalowałam paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma inny gust. Mi się podoba ten efekt 2w1.

      Usuń
  3. Ładnie zapakowane.
    Ciekawe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo mile zaskoczona ich opakowaniem. Wiadomo jak poczta traktuje przesyłki, a tym sposobem buteleczki były bezpieczne :)

      Usuń
  4. fajne fajne, mam też ze dwa jakieś i dobrze się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam termiczne lakiery :) fajne kolory wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :) Wybór kolorów był mega trudny, bo wszystkie Mi się podobały.

      Usuń
  6. Uwielbiam aliexpress,zawsze znajdę tam coś świetnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspominając już o oszczędnościach jakie mam dzięki aliexpress.

      Usuń
  7. ciekawe te hybrydki, długo nie lubiłam termicznych lakierów, ale odkąd dostałam prześliczny fioletowo-miętowy to się w nich zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm jakoś nie jestem przekonana do tych produktów z ali. kolory są jak widzę ok, ale szału nie robią... dużo bardziej nasza rodzima marka effective nails mi pasuje, i kolorystycznie, i cenowo. Fajnie i długo się też utrzymuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*