Dzisiaj pokażę wam rzeczy z BornPrettyStore oraz AliExpress. Jakiś czas temu za udostępnienie posta można było otrzymać od BornPrettyStore...

Haul zakupowy- BornPrettyStore, AliExpress

By | 2/01/2017 15 comments
Dzisiaj pokażę wam rzeczy z BornPrettyStore oraz AliExpress.

Jakiś czas temu za udostępnienie posta można było otrzymać od BornPrettyStore świąteczną płytkę, stempel i scrapery. Piękny prezent świąteczny, ale niestety jak to z moim szczęściem bywa, przesyłkę otrzymałam dopiero w połowie stycznia. Tak więc płytka poczeka sobie rok na użycie, bo raczej nie będę nosić reniferów w lutym.


Stempel jednak na pewno wykorzystam szybciej :) Jest naprawdę fajny. Nie dość, że ładnie wygląda to jeszcze super odbija wzory. Szkoda, że nie trafiłam na ten z jelonkiem. Wiem, że to już jest czepiane się, ale ten jelonek był naprawdę fajny.


Jak widać na zdjęciu do stempla były dodane 2 małe scrapery. To jednak nie wszystko, bo w zestawie znajdowała się tez paczka 10szt. scraper'ów ze świątecznymi motywami. Fajnie, że teraz nie muszę już zbierać starych kart podarunkowych. Mam taki zapas oryginalnych scraper'ów, że nie są już potrzebne.

Lateks do skórek

Do tej pory używałam jedynie Miss Sporty Peel-Off i byłam z niej zadowolona. Do teraz! Lateks jest o niebo lepszy. No i mamy do wyboru tyle pięknych kolorów.

Cena $2.99 czyli ok. 12zł  <TUTAJ>


Pędzelek BQAN

Tyle dobrego słyszałam o tym pędzelku do zdobień, że po prostu musiałam go zamówić. Już teraz wiem skąd tyle szumu. Jak za tę cenę, pędzelek jest świetny i już planuje zakup kolejnych.

Cena $3.99 czyli ok. 16zł <TUTAJ> można znaleźć taniej na AliExpress

Płytka hehe 008

Spodobały mi sie pistolety i postanowiłam ją kupić. No i cena była bardzo kusząca.

Cena $0,22 czyli ok. 0,90zł teraz nieco drożej <TUTAJ>

Płytka BP-L054

Azteckie wzory. Dokładnie takiej w mojej kolekcji brakowało. Niby nic trudnego samemu namalować takie wzory. Pewnie szybciej by mi poszło niż odbijanie, ale tak uroczo wyglądała. Nie mogłam się powstrzymać :P

Cena $2.59 czyli ok. 10.40zł <TUTAJ>

Pyłek Chameleon

Najlepszy pyłek jaki posiadam. Efekt jest niesamowity. Prawdziwe lustro bez widocznych drobinek.

Cena $2,44 czyli ok 9,40zł <TUTAJ>


Magnes & Cat Eye

Kiedyś był szał na zwykłe lakiery magnetyczne. Jakoś wtedy mnie one nie zachwycały i nigdy ich nie kupiłam. Nie posiadałam więc żadnego magnesu.  Obecnie jestem zakochana w hybrydach Cat Eye więc zakupiłam magnes i 3 kolorki.

Magnes cena $1,00 czyli ok. 4,09zł <TUTAJ>
Cat Eye (zielony) $1,25 czyli ok. 5,11zł <TUTAJ>
Cat Eye (niebieski, złoty) $2,59 czyli ok. 10,30zł <TUTAJ>




Kads Top No Wipe 

Maluje sporo wzorników i one również potrzebują użycia top'u. Szkoda mi było używać do tego topów z Indigo, NeoNail itp. Zamówiłam więc tańszy top z myślą o wzornikach. I wiecie co? Ten top okazał się rewelacyjny. Bardzo ładnie się błyszczy i nie matowieje. Dodatkowo okazał się być No Wipe o czym nie miałam pojęcia kiedy go zamawiałam. Bardzo szybko trafił na moje paznokcie.

Cena $1,42 czyli ok. 5,80zł <TUTAJ>





Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. A ja z lateksu jestem średnio zadowolona. Mój pęka niemal zaraz po wyschnięciu :( jakby czegoś w nim brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ten konkretny też nie przypasował, nie chce odchodzić od skóry, wolę ten w pierwotnej wersji BPS różowy albo niebieski, co prawda śmierdzi ale działa dużo lepiej ;)

      Usuń
    2. Dziwne, bo mi fajnie odchodzi. Nic nie pęka i nie mam problemu z odrywaniem. Co mnie zdziwiło, bo tak cieniutko go pomalowałam. Nie używałam jednak tej pierwotnej wersji jedynie MS więc może w tym rzecz.
      Jedynie porównanie jakie mam to do produktu który był bardzo średni więc ten lateks dla mnie to mistrzostwo. Wyście miały styczność z czymś lepszym i wiecie, że może być lepiej.

      Usuń
    3. No właśnie dla mnie na razie najlepszy jest klej wikol :D Myślę że mnie trafił się wadliwy produkt bo widziałam recenzje i zdjęcia które były pozytywne (a zdjęcia pokazywały że produkt działa) - niedługo u siebie o nim napisze i pokazę co z moim jest nie tak

      Usuń
    4. Podłączam się do dyskusji i powiem, że u mnie ten lateks sprawdził się b. dobrze. Użyłam go dopiero ze 2 razy ale ładnie odchodzi w całości i jestem z niego mega zadowolona (mam wersję różową).

      Usuń
  2. Same perełki ;) Ja z Born Pretty mam tylko jedną płytkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się oczy zaświeciły haha :D Same piękne rzeczy. Mnie akurat trafił się stempel z reniferkiem, ale guma jest najlepsza pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i zazdroszczę tego reniferka. Ty dostałaś też paczkę na czas i jak zobaczyłma to prawie miesiąc pod skrzynką pilnowałam.

      Usuń
  4. Mam tak samo z lateksem - tyle czasu używałam miss sporty, ale po zakupieniu lateksu (też z bps, tylko inny rodzaj) już raczej do ms nie wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zachwyca cat eye Masura, ale te też wyglądają świetnie. Na geometryczną płytkę też się skusiłam, ma cudne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatbnie propozycje bardzo mis ie podobają ;d

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*