Dawno nie malowałam nic na paznokciach. Nosiłam jedynie jednolite paznokcie. Postanowiłam więc to przerwać i coś zmalować. Nie jest to jakiś...

Kylie Jenner's Lip Kit inspired nails- Hybrydy z AliExpress: Gel Len #119

By | 1/27/2017 6 comments
Dawno nie malowałam nic na paznokciach. Nosiłam jedynie jednolite paznokcie. Postanowiłam więc to przerwać i coś zmalować. Nie jest to jakiś mega wyszukany i skomplikowany wzór, ale zawsze coś. Zobaczyłam podobną stylizację jakiś czas temu na Insta (nie mogę teraz znaleźć) i tak mi się spodobała, że nic innego nie chciałam mieć na paznokciach.


Jako, że ostatnio zakupiłam sporo lakierów termicznych i tym razem ich nie zabraknie. No po prostu uwielbiam je!

Gel Len #119 jest to mój ulubieniec z AliExpress. Ma super krycie. Na paznokciach mam 2 warstwy, ale 1 też dała by radę. Konsystencja kremowa i mocno napigmentowana. Bardzo łatwo się nim maluje.

Kolor to róż gdy jest zimno i taki bardzo jasny róż/fiolet gdy ciepło. Taki naprawdę jasny, prawie że biały. Na wzorniku nawet wyszedł biały. Generalnie lakier jest bardzo podobny do NeoNail Thermo Color Twisted Pink.








NeoNail  Thermo Color Black Russian kciuka i palec wskazujący. Serdeczny to Indigo White Gel Brush. Zacieki i usta namalowałam Semilac 031 Black Diamond. Wypełnienie ust Semilac 047 Pink Peach. Top Semilac Mat i Kads Top No Wipe.


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*