Bardzo długo chciałam mieć Metal Manix Pink Gold . Przy okazji udziału w pokazie w Katowicach < TUTAJ > w końcu go zakupiłam. Jest prz...

Indigo Metal Manix Pink Gold

By | 1/06/2017 18 comments
Bardzo długo chciałam mieć Metal Manix Pink Gold. Przy okazji udziału w pokazie w Katowicach <TUTAJ> w końcu go zakupiłam. Jest przepiękny! Różowe złoto czy może być lepszy kolor?


Niestety na zdjęciach bardzo ciężko uchwycić jego piękno. Nosiłam go na paznokciach na Święta i idealnie pasował na tą okazję. Na lato też będzie pięknie wyglądać do opalenizny. Coś czuję, że często będę go nosić, bo jestem nim oczarowana. Jest to zdecydowanie najładniejszy Metal Manix.

Instrukcje aplikacji Metal Manix opisałam <TUTAJ>










Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Śliczne paznokietki - sama z chęcią bym sobie takie zrobiła, ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać do zakupu elementów zestawu do hybrydek.:)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też się broniła przed hybrydami. Jednak jak tylko zaczęłam to nie chce już zwykłych lakierów.

      Ich trwałość jest tak cudowna i nie muszę już po 1 dniu w pracy malować na nowo. Nie wspominając o tym, że złamany paznokiec to już nic wielkiego bo mam protein base 😊

      Usuń
  2. Piękny <3 ciekawe jakby go na zwykły lakier dać bo hybryd nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na zwykły lakier się da. Jak będę miała trochę wolnego czasu to przetestuje na wzorniku i dam znać 😊

      Usuń
  3. Uwielbiam takie długie paznokcie :)
    Złoty pyłek oczywiście bardzo mi się podoba. Nie używam na sobie hybryd, a mama, której je robię, stawia zawsze na stonowane kolory, więc nie mam powodu, żeby go kupić :( A fajnie byłoby chociaż na niego popatrzeć na wzorniku :D
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też lubi stonowane kolory ale ten pyłek nawet jej przypadł do gustu.

      Usuń
  4. Świetny efekt, ale masz przepiękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takiego efektu na wszystkich paznokciach, ale ten jest wyjątkowo elegancki i efektowny, że mi się nie gryzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś dodać do tego mani ale ten pyłek tak ślicznie wyglądał że nie chciałam nic innego.

      Usuń
  6. Rzeczywiście piękny!
    Ja mam z tej serii klasyczne złoto i "Russian Gold" (bosko wygląda z białymi wzorami na zimę!), ale pewnie przy następnej wizycie w sklepie Indigo wezmę też jasne złoto i może to różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Russian Gold planuje kupić, bo też ma coś w sobie. Jednak Tiffany był pierwszy na liście 😊

      Usuń
  7. Świetny efekt;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*