Jak wiecie uwielbiam lakiery termiczne. Przy okazji promocji 11.11 na AliExpress zamówiłam kilka nowych sztuk. Zamawiając kolory zauważyłam,...

Hybrydy z AliExpress: Elite99 Thermo Color 5713 zamiennik NeoNail Thermo Color Woo Woo - Termiczny Lakier Hybrydowy- Recenzja

By | 12/26/2016 14 comments
Jak wiecie uwielbiam lakiery termiczne. Przy okazji promocji 11.11 na AliExpress zamówiłam kilka nowych sztuk. Zamawiając kolory zauważyłam, że kilka z nich łudząco przypomina te z NeoNail.
Tak więc dziś przedstawiam Wam zamiennik lakieru NeoNail Thermo Color Woo Woo.


Elite99 Thermo Color 5713 to ciemny granatowy kolor (zimno), który pod wpływem ciepła zmienia się w róż. Nie taki zwykły róż, taki brudny, nieco koralowy.

Krycie nie powala na paznokciach mam 3 warstwy. Biorąc jednak pod uwagę- cenę lakieru nie jest źle. Nie spodziewałam się rewelacji. Malowanie paznokci nie należało również do łatwych, bo lakier zmieniał ciągle kolor i nie widziałam czasem gdzie maluje. No ale cóż takie są uroki lakierów termicznych.

Nie wiem czy Wam też będzie on przypominał NeoNail Thermo Color Woo Woo ale dla mnie to jest idealny zamiennik. Dużo tańszy zamiennik, bo ten lakier kosztował 4,50zł czyli mam 7 lakierów w cenie 1. To się nazywa deal.








A teraz pokaże Wam jak zdjęcia przekłamują kolory. Ten sam lakier z tym, że fotografowany z lampą błyskową. Wygląda jak zupełnie inne mani.






Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przywędrowały do mnie termiczne lakiery HNM - są meeega :) Im dłużej nosiłam je na paznokciach, tym przejścia kolorów były bardziej zauważalne (a moje maluszki łączą w sobie 3 barwy :) ). Elite muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie obczaić te HNM chociaż na tą chwilę dosyć mam termalnych. W sensie, nie kupię kolejnych do czasu aż przynajmniej połowy z tych co mam nie przetestuje :)

      Co do Elite99 to nie są najlepszymi termicznymi z Ali jakie mam ale ich cena w promo mnie skusiła do zakupu.

      Ten lakier w sumie też ma 3 kolory. Granat (zimno) taki fiolet i róż (ciepło)

      Usuń
  3. Zachwycający lakier i ta cena, nic tylko brać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, oświetlenie dużo robi.
    Z NN nie mam żadnego termika i w zasadzie na dzień dzisiejszy z hybryd nie mam już żadnego termika.
    Mam za to dwa żele soak off i bardzo je lubię :)
    Z CT mam 1 kolor, ale kryje bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier, jednak ja się boją chwytać za te z Aliexpress czy innych azjatyckich stron :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Boisz się samych zakupów czy produktów? Jeśli produktów to też miałam co do tych hybryd obawy. Jak jednak zobaczyłam co się robi dziewczyną po hybrydach dostępnych w sklepach. Niby takich dobrych. Uznałam, że tak czy siak ryzykuje nakładając je na paznokcie. A skoro ryzyko to samo po co przepłacać :P

      Usuń
  6. Super efekt a tylko jeden lakier :) Ja mam jakieś z Ali ale chyba muszę pozamawiać nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam kilka lakierów z ali i gdy je otworzyłam okazały się być bardzo gęste ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ali jest bardzo dużo hybryd i przed zakupem warto poczytać o nich. Są tam perełki i bubble wszech czasów. Taki urok Ali

      Usuń
  8. Fajnie, że działają tak wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście jakoś nie mogę się przekonać do takiego efektu. Choć oba kolorki są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny lakier, szkoda tylko, że hybrydowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*