Lakiery które otrzymałam strasznie dawno temu od Sophin . Niestety w trakcie przeprowadzki zagubiły się i dopiero przy okazji ostatniego prz...

Sophin Vinyl #204

By | 12/13/2016 7 comments
Lakiery które otrzymałam strasznie dawno temu od Sophin. Niestety w trakcie przeprowadzki zagubiły się i dopiero przy okazji ostatniego przemeblowania je odnalazłam.


Sophin Vinyl #204 Fioletowy holograficzny lakier mieniący się kolorami: złota, zieleni, błękitu, srebra.
Lakier znajduje się w bardzo solidnie wykonanej szklanej buteleczce o pojemności 12ml. Z czarna matową nakrętką.
Konsystencja dosyć rzadka, ale bardzo ładnie się nim maluje. Nie rozlewa się i nie smuży. Wysycha w tempie ekspresowym. Do pełnego krycia potrzebowałam 2 warstw a więc taki standard. Wykończenie lakieru jest satynowe. Fajnie to wygląda, ale miałam ochotę na połysk więc pokryłam paznokcie Insta-Dri.








Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*