Jak zapewne wiecie Indigo organizowało Pokazy Świąteczne w wybranych miastach w Polsce. Nie mogłam opuścić takiej okazji i wybrałam się na j...

Pokaz Świąteczny Indigo Katowice 11.12.2016r.- Relacja

By | 12/16/2016 6 comments
Jak zapewne wiecie Indigo organizowało Pokazy Świąteczne w wybranych miastach w Polsce. Nie mogłam opuścić takiej okazji i wybrałam się na jeden z nich. Jak to zwykle w moim przypadku bywa zdecydowałam się wybrać na pokaz w ostatniej chwili i oczywiście nie było już miejsc. Na szczęście jednak w Katowicach postanowili zrobić 2 pokazy i na ten drugi udało mi się już zapisać.


Tak więc 11 grudnia wybrałam się do Katowic na pokaz o godzinie 15. Pokaz prowadziła instruktorka Indigo Joanna Bandurska, a odbywał się w Hotelu Qubus.
O dziwo nie miałam problemu z dotarciem na miejsce. Pierwszy raz chyba nie zabłądziłam. Jest to coś niesamowitego, bo ja zawsze się gubię albo mam jakieś przygody z transportem. W hotelu oprócz przygotowanego stoiska gdzie mogliśmy zakupić produkty Indigo czekała też na nas kawa i ciasteczka. Swoją droga ciasteczka były przepyszne.

Przed wejściem do sali gdzie odbywał się pokaz zostały nam wręczone dyplomy oraz upominki od Indigo. Sam pokaz trwał ok. 3,5h ale czas ten miną bardzo szybko. Na początku przedstawiono nam nowości jakie będą w ofercie Indigo po nowym roku (na pokazie można było je od razu kupić), a następnie był czas na zdobienia.

Joanna Bandurska pokazała oraz omówiła jak wykonać kilka zdobień świątecznych. Nie będę Wam ich wszystkich opisywać, ale uwierzcie było coś dla każdego. Były proste malowanki, efekty z pyłkami, misie itp. Po prostu dla każdego coś miłego. Nawet na specjalne życzenie jednej z dziewczyn Joanna pokazała jak prawidłowo wykonać ombre.




Podsumowując, pokaz uważam za udany i na pewno będę w miarę możliwości korzystać z kolejnych organizowanych przez Indigo. I Was też do tego zachęcam. Z tego co się dowiedziałam na wiosnę ma być kolejny pokaz :)
A teraz zawartość paczki oraz moje skromne zakupy z pokazu.

Indigo Efekt Holo, Indigo Efekt Holo Silver oraz Indigo Efekt Holo Fuchsia


Indigo Metal Manix Tiffany oraz Indigo Metal Manix Pink Gold


Indigo Glitter Rich Girl 10ml

Zapachowy Pan Ciastek od Indigo



Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Sama bym chciała wziąć udział w takim pokazie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz śledzić wydarzenia i wybrać się na kolejny pokaz Indigo :)

      Usuń
  2. Piękne te pyłki/brokaty :) Ja jestem tak sfiksowana na punkcie brokatów do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być bardzo fajnie :D Widzę, że nie tylko mnie nie lubi komunikacja miejska, albo się gubię, szczególnie jak jadę na jakieś fajne, ważne wydarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*