Ostatni z serii Snow Dust, ale równie piękny co dwa pozostałe. Jak już wspominałam, bardzo lubię ta serie i ubolewam nad tym, ze nie jest ju...

Lovely Snow Dust Nr 3

By | 12/06/2016 9 comments
Ostatni z serii Snow Dust, ale równie piękny co dwa pozostałe. Jak już wspominałam, bardzo lubię ta serie i ubolewam nad tym, ze nie jest już dostępna. Liczyłam na to, że zostanie odnowiona w jakiejś innej odsłonie kolorystycznej.  Mazy Mi sie czerwień i zieleń czyli takie świąteczne kolorki.


Lovely Snow Dust Nr 3 to dosyć gęsty lakier z brokatem. Baza jest srebrna tak jak drobinki brokatu. Całość daje piękny efekt. Srebrne paznokcie z mieniącymi się drobinkami. Czy może być coś ładniejszego.
Krycie to, 2 warstwy, a więc taki standard.
Wysycha na piękny piasek. Należy jednak pamiętać, że lakier nie jest suchy w momencie pojawienia się faktury piasku.









Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam! Chyba mój ulubiony piasek. Wystarczy go nałożyć na jeden paznokieć i cały mani od razu zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria jedna z lepszych w wykonaniu Lovely, szkoda, że była tylko sezonowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda szkoda. Najlepsze piaski jakie miałam

      Usuń
  3. ojj lubiłam te lakiery, szkoda że teraz Lovely jakoś się tak bardzo nie stara..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te limitki już tak nie zachwycają. A swojego czasu co kolekcja to szał.

      Usuń
  4. Byłabym szczęśliwa, gdyby w ogóle odnowili tę serię, w tych samych kolorach ;) Niestety nie dało mi się ich wtedy kupić, a są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*