Wyprzedziłam Coca-Cole i zmalowałam zimowe zdobienie na paznokciach ;p Jak wiecie, nie przepadam za niebieskimi paznokciami. Nie mogłam zn...

Snowflake Nails

By | 11/14/2013 31 comments
Wyprzedziłam Coca-Cole i zmalowałam zimowe zdobienie na paznokciach ;p Jak wiecie, nie przepadam za niebieskimi paznokciami. Nie mogłam znieść ich widoku, więc postanowiłam coś na nich zmalować. Tak, żeby stały się bardziej znośne. Momentalnie przyszły mi do głowy płatki śniegu i nic innego nie mogło ich zastąpić


Wzięłam więc swoje nowe pędzelki <TUTAJ>, które otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterHk i zaczęłam malować. Zrobię recenzje tego zestawu, ale najpierw muszę go jeszcze trochę pomęczyć :) Każdy zmalowany płatek śniegu jest inny i na swój sposób  unikalny. Dodałam również po srebrnej cyrkonii na środek każdego płatka, aby uwieńczyć swe dzieło. Efekt końcowy spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam je nosić jak najdłużej. Niestety za sprawą lakieru bazowego Ylin Mood #7 <TUTAJ> mani przetrwało 1 dzień. 


Strasznie przereklamowany lakier. Nakłada się koszmarnie, nawet Essence przy nim wymięka. Bąbelkuje okropnie, tyle bąbelków co produkuje ten lakier nie ma nawet bąbelkowa czekolada. To nie stanowi jednak jedynego problemu, bo o ile bąbelki jakoś udało się zamaskować na paznokciach, to ze smugami było gorzej. Tak, ten lakier również smuży i to przy każdej warstwie. Fakt, że wysycha na taki półmat, potęguje tylko ten efekt. Pomyślałam, że trafiła mi się jakaś lipna wersja, ale ja zamówiłam 4 sztuki i każda z nich zachowuje się identycznie. Przypadek, nie sądzę :/ 

Żeby jednak nie było, ten lakier naprawdę zmienia kolor, ale nie na taki perfidny fiolet jak na niektórych zdjęciach. Programy graficzne przy tych najbardziej widowiskowych fotkach poszły w ruch i to ostro. Lakier z pięknego błękitu (ciepło) zmienia kolor na taki fioletowo niebieski (zimno). Nie jest to typowy fiolet, bardziej przypomina mi lakier  Essie Bikini So Teeny.

Zawiodłam się na tym lakierze, bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Zdecydowanie bardziej spektakularnego efektu przemiany, wybaczyła bym wtedy nawet problemy z aplikacją. Niespecjalnie polecam kupować ten lakier w jego regularnej cenie. Jak już to można się pokosić na niego w jakiejś promocji -40%. Bardziej jednak zachęcała bym do dołożenia kilku groszy i kupieniu czegoś lepszego, co nie sprawi tyle problemów podczas aplikacji.









I Jak Wam, podobają się takie śnieżynki na paznokciach ?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. świetnie zmalowałaś te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha...?"wyprzedzialam Coca-Cole" tym tekstem mnie normalnie zabiłas :):) hehe chociaz nie byłaby tego taka pewna bo usłyszalam z pewnych źródeł, że już sie w telewizji pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to skubańcy. Jak widać Coca-Coli nikt nie pobije ;p

      Usuń
  3. mi się całość podoba tylko jak piszesz o tym lakierze to ja wiem że safari bym użyła o wiele lepszy jak to coś :P i wierze bo w buteleczce widać ten niebieski i fiolecik razem. Mroofcia wywołuje już zimę, przyjedź do mnie co prawda śniegu nie ma tylko w Tatrach ale zimno jest tak jakby już była zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo polubiłam lakiery Safari. Niestety jedyne miejsce w jakim je sprzedają, strasznie mnie uczula. Coś tam jest dziwnego w powietrzu i po chwili na sklepie, oczy mnie pieką i zaczynam łzawić. Lakiery są na szczęście z przodu, to coś tam uda się chwycić. Oj taka białą zimę to ja bardzo lubię. Wszystko takie ładne i czyste.

      Usuń
  4. Fajnie wyszło. Ja już jutro pójdę jeszcze o krok dalej, u mnie będzie typowo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne śnieżynki :) Szkoda, ze lakier kiepski, bo na stronie prezentuje fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie wygląda cudownie, ale strasznie się męczyłam malując nim. Za taką kasę nie warto.

      Usuń
  6. kolor lakieru bardzo mi się podoba, szkoda, że jest on taki problemowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i efektowne. Jednak ja na swoich pazurkach niebieskiego nie lubię .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, aż się zrobiło tak świątecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie przywołuj zimy!:P
    Strasznie podoba mi się odcień tego niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej niż czekolada bąbelkowa? :D No to już przesada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt one znikają, ale w trakcie malowania spod pędzelka pełno ich się pojawia. Strasznie to utrudnia malowanie.

      Usuń
  11. Jak prawdziwa Pani Zima :) Śliczne i dokładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo byłam pewna że to stemple! fantastyczne zdobienie, choć faktycznie, zaskoczyłaś drogowców! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, ja strasznie nie lubię niebieskich paznokci u siebie sam lakier niebieski na moich paznokciach się nigdy nie zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdobienie ;) Szkoda, ze ten niebieski jest taki problematyczy, bo jest naprawdę ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna mam już ochotę na świąteczne paznokcie, a Twoje są mega urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super śnieżynki, fajnie, że dodałaś cyrkonie, całość bardzo mi się podoba :)
    Szkoda, że ten lakier z BPS jest problemowy, miałam ochotę go zamówić, ale chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu ten lakier jest przereklamowany? Nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie są wspaniałe i czasem nie mogę się doczekać tej bieli za oknami :) ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne, chociaż zimy nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*