Post tak na szybko, abyście nie pomyśleli, że o was zapomniałam. Zdjęcia te były robione na tle monitora (kiedyś u kogoś wyczytałam, że ta...

Golden Rose Carnival #02

By | 11/26/2013 20 comments
Post tak na szybko, abyście nie pomyśleli, że o was zapomniałam. Zdjęcia te były robione na tle monitora (kiedyś u kogoś wyczytałam, że tak się da), niestety nie był to mój komp (nie chciałam M. grzebać w kompie) i tło jest nieco rozpraszające. Jakieś kolorowe dymki czy co to ma tam być. Są to jednak jedyne zdjęcia jakie jestem w stanie zrobić, w domu mam remont i nawet nie wiem w jakim pudle mam schowany aparat. Szkoda, bo niedawno miałam mani piórkowe i nie miałam jak cyknąć fotek. 


Nie przeciągając prezentuję wam kolejny lakier z fenomenalnej serii Carnival od Golden Rose. Pastelowe matowe brokaciki i plastry miodu, zanurzone w przezroczystej bazie to top z numerkiem #02. Położyłam go na klasyczną czerń. Wiem, że to banalne połączenie, ale innego po prostu przy pasteli nie mogłam użyć :)








I jak Wam się podoba?

Ja jestem po raz kolejny zakochana w lakierze z serii Carnival.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Piękny efekt ! Ciekawa jestem jakby wyglądał na jaśniejszej np. białej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na początku lakiery z tej serii nie przypadły do gustu ale im więcej je oglądam na paznokciach tym bardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Carnivale, ale zważając na ogromne podobieństwo do nr 01 raczej go nie kupię...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie podobieństwo? Ten jest zielony, a 01 jest biały, no bez przesady :)

      Usuń
  4. Jakoś wolę te bardziej neonowe Carnivale, ale to nie zmienia faktu, że ten też wygląda fenomenalnie na czarnej bazie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. on wygląda jakby był biało-zielony ;) ale fajny jest! i bardzo ładnie prezentuje się na czerni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma trochę białych drobinek, coś jak w tym błękitnym z tej serii :)

      Usuń
  6. Mnie ta seria nie porwała jakoś, połączenie różnych rodzajów drobin niby ciekawe ale to jednak nie to :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wyszło!:) Genialny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wygląda na czarnym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na ciemnej bazie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda na tej bazie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak myślałam, że skorzystałaś z tutka Oli (zdjęcia na tle monitora). Oprócz 01 żaden Carnival mi się nie podoba jakoś :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie tam banalne połączenie! Idealne!:) Czasem nie ma co kombinować:) Pięknie!!!:)
    Tło jest fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygląda na czerni ;)
    i jakie fajne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i położenie takich topów na czerń jest banalne, ale za to daje zazwyczaj najładniejszy efekt końcowy. Top ciekawy bo czasem wydaje się wpadać w kolor srebrny, sama na niego nie zwróciłam uwagi, a było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda na czerni, ale i tak nie przekonuje mnie zbytnio do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam serię carnival :) bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*