Miałam ochotę pobawić się tasiemką, ale nie chciałam robić kolejnych trójkątów. Padło więc na czarno-złote zdobienie inspirowane plakatem ...

The Great Gatsby Nails

By | 11/17/2013 26 comments
Miałam ochotę pobawić się tasiemką, ale nie chciałam robić kolejnych trójkątów. Padło więc na czarno-złote zdobienie inspirowane plakatem z filmu The Great Gatsby. Super film polecam! Wszystkie paznokcie oprócz kciuka są wykonane z pomocą tasiemki.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Essence The Twilight Saga Breaking Dawn Part2 #03 A Piece Of Forever
* My Secret #121
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Tasiemka z BornPrettyStore <TUTAJ>




Filmik dla tych, co lubią oglądać dużo zdjęć :)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Są super :) Połączenie czerni ze złotem wygląda bardzo klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) nailsaurus kiedyś też się inspirowała tym filmem
    świetnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ona. Jak film leciał w kinach było zatrzęsienie tych zdobień.

      Usuń
  3. super Ci to wyszło :) i ja jakoś przegapiłam wysyp tych zdobień :p ale powiem Ci że nie widziałam jeszcze to filmu a po Twoim zdobieniu jakoś mam ochotę go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdobienie fantastyczne! super efekt ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się podoba, na każdym paznokciu świetny wzór, do tego klasyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór na małym paznokciu spodobał mi się najbardziej <3 a kciuk boski! Również połączenie kolorystyczne wpadło mi w oko choć wielką fanką złota nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :D ten złoty lakier cuowny jest , bardzo podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka - obłędna! :) Najbardziej podoba mi się kciuk <3 ale wszystkie są urocze :) Jak będę szła na jakąś imprezę, to pozwolisz mi zgapić wzór z kciuka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go sama gdzieś zobaczyłam, ale na takiej miniaturce i nie wiem kto to właściwie wymyślił.

      Usuń
  9. nie lubię złota, ale do tego zdobienia pasuje idealnie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kciuk jest zarypisty :) podoba mi się najbardziej i fajnie że złoto z czernią połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło pięknie, kciuk zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo Kochana! W życiu bym czegoś takiego nie zmalowała ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam film. Świetny pomysł żeby plakat przenieść na paznokcie. Wyszło Ci cudownie :)
    Ten złoty lakier jest urzekający.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszło, piękne połączenie :) Muszę sobie w końcu zamówić taką tasiemkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał, wyszły świetnie :D ale za dużo pracy jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje mani zawsze sprawiają że popadam w kompleksy :) cuda tworzysz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Faktycznie wchodzi idealnie w stylistykę filmu ;)
    Pięknie zdobisz, dlatego serdecznie Cię zapraszam do stworzenia fajnego projektu - Świątecznego Kalendarza Paznokciowego!
    http://treepsy.blogspot.com/p/swiateczny-kalendarz-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod ogromnym wrażeniem, bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje pierwsze skojarzenie to Empire State Building :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*