W ten weekend miałam wielką przyjemność uczestniczenia w konferencji Meet Beauty . Z tej okazji postanowiłam stworzyć na paznokciach coś spe...

Meet Beauty Conference Nails- Zdobienie rapidografem- Efekt Syrenki- Semilac Hard, 130 Sleeping Beauty, 131 Lovely Mickey- NeoNail Aurora Glow

By | 10/29/2015 24 comments
W ten weekend miałam wielką przyjemność uczestniczenia w konferencji Meet Beauty. Z tej okazji postanowiłam stworzyć na paznokciach coś specjalnego. Łatwo nie było, bo nie miałam absolutnie żadnego pomysłu. Totalna pustka w głowie. Po przeglądnięciu masy zdjęć na Pinterest chwyciłam za Rapidograf  i zaczęłam tworzyć. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Nawet rysowanie lewą ręką mi wyszło :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 130 Sleeping Beauty <TUTAJ>
* Semilac 131 Lovely Mickey <TUTAJ>
* Rapidograf
* NeoNail 4658-1 Aurora Glow <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>







A teraz kilka słów o konferencji Meet Beauty. Jestem pod wielkim podziwem organizacji całego przedsięwzięcia. Zorganizowanie imprezy dla 250 osób to nie lada wyczyn. Organizatorzy odwalili kawał dobrej roboty.

Najbardziej podobał Mi się panel paznokciowy prowadzony przez firmę NeoNail  Mimo tego, że był on o tym jak samodzielnie nakładać hybrydy i teoretycznie powinnam się na nim nudzić. Byłam mega zainteresowana. Panie z NeoNail były cudowne. Cały panel prowadziły z dużym zaangażowaniem. Od razu widać, że kochają swoją prace, a stylizacja paznokci jest ich pasją. Po zakończeniu panelu otrzymałyśmy prezent od firmy w postaci zestawu startowego do wykonania manicure hybrydowego. Zestaw zawierał również lampę co było dla Mnie ogromnym zaskoczeniem.

NeoNail miało też swoje stoisko gdzie można było wykonać manicure hybrydowy. Mimo tego, że już miałam swój zrobiony i tak się skusiłam. Panie zrobiły Mi efekt syrenki na palcu wskazującym. Firma NeoNail posiada w swojej ofercie efekt syrenki w płynie. Już jestem w takiej formie syrenki zakochana. Efekt syrenki od dawna Mi się podobał, ale kiedy spróbowałam go wykonać zasypałam sobie nim całe biurko i dałam spokój. Teraz już nie będzie takiego problemu :)

Uczestniczyłam jeszcze w panelu makijażowym prowadzonym przez firmę Pierre Rene. Dowiedziałam się na nim sporo o samej marce oraz mogłam potestować ich produkty. Bardzo ciekawa prezentacja marki, ale szczerze mówiąc liczyłam na coś innego zapisując się na ten panel. Miałam nadzieje dowiedzieć się nieco więcej o samych technikach wykonywania makijażu, a tego niestety nie było.

Ostatnim panelem w jakim brałam udział to panel prowadzony przez firmę Remington. Nie nazwała bym go jednak panelem włosowym. Nie dowiedziałam się na nim absolutnie niczego o włosach. Jedyne co to posłuchałam reklamy nowej linii produktów do stylizacji. Naprawdę więcej o włosach można było się dowiedzieć ze stoiska firmy Pilomax, która robiła badania włosów. Niestety kolejka na to stoisko była tak duża, że nie udało Mi się tam dostać :(

Podczas konferencji swoje stoiska miała jeszcze firma Golden Rose gdzie panie rozdawały produkty do testowania.


Mój prześliczny identyfikator. 


W trakcie konferencji była przerwa obiadowa na której to zaserwowano nam takie oto przysmaki.


Jabłuszko od radia kolor. Było przepyszne, chociaż szkoda było Mi je zjeść.


Na zakończenie całej konferencji otrzymałyśmy olbrzymią torbę z prezentami od sponsorów. Sami zobaczcie ile tego jest. SZOK


Po powrocie do domu i odespaniu podróży postanowiłam przetestować nowa lampę. Jest rewelacyjna i już wcale nie wyczekuje tak bardzo na różową co zamówiłam. Dorobiłam sobie efekt syrenki na małych paluszkach. Oj coś czuję, że przez najbliższy czas będzie często gościł na moich paznokciach.

To by było na tyle z moich wypocin. Jeju chyba nigdy nie napisałam tak dużo w notce. Zazwyczaj jedynie serwuje Wam serie zdjęć i tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i jakoś przebrnęliście przez ten (jak na mnie) obszerny tekst.

I jak Wam się podoba Moje konferencyjne mani?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. paznokcie piękne , bardzo ladne wzorki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Trochę przy nich się napracowałam

      Usuń
  2. Widzę, że konferencja była bardzo udana. Super prezenty;) A paznokcie przecudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konferencja była super. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak super.

      Usuń
  3. Tak się zastanawiam nad rapidografem, i jakoś nie mogę się zdecydować :) Świetne wzorki nim wychodzą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rapidograf warto mieć. Precyzyjne wzorki robi się dużo łatwiej niż pędzelkiem.

      Usuń
  4. Henna :D super efekt!
    Przyznam, ze mi by sie chyba nie chciało tak odręcznie malować :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne paznokcie! :) ależ mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę! Szalone, ale tak cudowne, że aż brakuje słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie z NeoNail były naprawdę świetne. Cudowne, sympatyczne kobietki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Panie z NeoNail były najlepsze. A te ich sukienki 💓

      Usuń
  8. Mmmmmm. Slicznie ci to wyszło. Żałuję ze nie było mnie na MB. :( niestety choroba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem dasz radę. Z tego co wiem jakoś w marcu ma być kolejne MB

      Usuń
  9. Wow, dzieło sztuki! Ciekawie tu u Ciebie, obserwuję! Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, ślicznie i jeszcze raz ślicznie! Masz olbrzymi talent! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW zdobienie jest obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*