Hej robaczki! Wiem dawno mnie tu nie było, ale jakoś kiepsko u mnie z wolnym czasem. Staram się wrzucać nowości na Instagram więc ZAPRASZAM...

NeoNail Stormy Night & Glitter Galaxy

By | 11/30/2015 7 comments
Hej robaczki! Wiem dawno mnie tu nie było, ale jakoś kiepsko u mnie z wolnym czasem. Staram się wrzucać nowości na Instagram więc ZAPRASZAM.

Dziś nowe hybrydki z Neo Nail. Jestem z nich dosyć zadowolona. Trzymały się ponad 2 tygodnie bez żadnych odprysków itp.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Baza Base Hard Neo Nail
* Neo Nail Stormy Night
* Neo Nail Glitter Galaxy
* Neo Nail Top Hard

Wszystkie lakiery Neo Nail dostępne na stronce <TUTAJ>






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Efekt wow! W tygodniu wykonam swoje pierwsze hybrydy, nie mogę się doczekać :) Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny efekt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!! Bardzo lubię hybrydy NN.

    A jak Karol??? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolek ma się świetnie. Rozrabia jak zwykle 😊

      Usuń
    2. Hehe to ja nadal cierpliwie czekam na post dedykowany i jego historię :)

      Usuń
    3. Ojej całkowicie o tym zapomniałam

      Usuń
  4. kolor fajny ale nigdy nie zrozumiem dlaczego kobiety wybierają taki kształt paznokcia...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*