Już rok temu byłam oczarowana sweterkowymi paznokciami. Jednak w tym roku są jeszcze lepsze. Akrylowy proszek sprawił, że są bardziej wypukł...

Knitted Nails- Sweterkowe Paznokcie- Proszek akrylowy

By | 12/06/2015 31 comments
Już rok temu byłam oczarowana sweterkowymi paznokciami. Jednak w tym roku są jeszcze lepsze. Akrylowy proszek sprawił, że są bardziej wypukłe :) Zapraszam go oglądania masy zdjęć.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 130 Sleeping Beauty <TUTAJ>
* Semilac 001 Strong White <TUTAJ>
* Semilac 105 Stylish Gray <TUTAJ>
* Akrylowy proszek
* Top Semilac &lt;TUTAJ&gt;
* Nail Cleaner &lt;TUTAJ&gt;









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Wzorek ze środkowego szarego paznokcia kojarzy mi się z tymi, które rysowało się w szkole w zeszytach w kratkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze Ci się kojarzy, bo to dokładnie ten :)

      Usuń
    2. Też dokładnie tak mi się skojarzyło :)

      Usuń
    3. Również miałam takie skojarzenie :D

      Usuń
  2. genialne są sweterki <3 ja jednak nie mam tego proszku i maluję nadal normalnie ;)
    a całe mani wygląda przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam matowy top, ale jak zobaczyłam ten proszkowy efekt Wygrał

      Usuń
  3. Wyszło świetnie, szczególnie na środkowym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Nie próbowałam jeszcze robić takich sweterków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te sweterki :) jestem wierna normalnym lakierom, ale gdy widzę takie zdobienia to mam je ochotę rzucić gdzie pieprz rośnie i robić takie sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobienie!!!
    Jeszcze u siebie tego nie próbowałam ale bardzo mi się podoba ten sposób ozdabiania paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek ! Realistyczny na maxa. Przepięknie Ci wyszło. I do tego te boskie kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! to zdobienie to jedno z lepszych jakie widziałam w tego typu zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Bardzo miło takie coś przeczytać

      Usuń
  9. Napisz może cos więcej o proszku akrylowym, jak go uzywać, do jakich efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo się w tym orientuje. Kupiłam go specjalnie na tego typ zdobienia.

      Usuń
  10. Genialne, jedne z najlepszych sweterkowych zdobień jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ten sweterkowe wzory się rozmazuja. Powiedz jak to robisz ??? Baza dwie warstwy lakieru utwardzone i co dalej .......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę cienki pędzelek i rysuje wzór. Robię to bardzo cienkimi warstwami. Utwardzam i powtarzam, aż wzór ma odpowiednią wypukłość. Jeśli w trakcie malowania wzoru widzę, że zaczyna się rozkazywał wkładam do lampy na chwilę. Nie musisz czekać z utwardzeniem aż skonczysz cały wzor. Mam nadzieję że pomogłam. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania pisz śmiało. Jeśli zrobisz to na FB pewnie znacznie szybciej podpisze :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*