Golden Rose Jolly Jewels to najnowsza zdobycz w mojej kolekcji. Posiadam dwa odcienie 103 oraz 117, jestem mega zadowolona z obu. Ma...

Blink Blink

By | 1/19/2013 1 comment
Golden Rose Jolly Jewels to najnowsza zdobycz w mojej kolekcji. Posiadam dwa odcienie 103 oraz 117, jestem mega zadowolona z obu. Mam zamiar w niedalekiej przyszłości zakupić jeszcze srebrny i taki czerwony nie pamiętam numerów. No i bazę z Essence peel-off, ponieważ zmycie tych lakierów to istny koszmar. Męczyłam się ostatnio ponad 1h i ręka mi już odpadała. 




A tak się prezentuje kolor 117 na paznokciach, jedna warstwa. Zakryłam nią moje wcześniejsze pandy :p

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Folia aluminiowa + waciki + zmywacz= usunięty JJ :)Sprawdziłam na sobie - działa ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*