Nowe hybrydki, a więc i nowe mani. Początkowo miały być matowe, ale podczas tworzenia jakoś o tym zapomniałam. Jak nieco mi się znudzą to je...

Negative Space Nails- Semilac Hard, 031 Black Diamond, 121 Ruby Charm

By | 9/08/2015 9 comments
Nowe hybrydki, a więc i nowe mani. Początkowo miały być matowe, ale podczas tworzenia jakoś o tym zapomniałam. Jak nieco mi się znudzą to je zmatowię, ale jeszcze zobaczymy jak to z tym będzie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Semilac 121 Ruby Charm <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>








I jak Wam się podoba?
A tutaj jest filmik, który posłużył Mi za tutorial


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Jakie super pazurki <3 jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyślałabym, że hybrydą da sie to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da i jest to bardzo łatwe. Robiłam tak jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=lNGVVdeVx5o

      Usuń
  3. Ale dobre! Jeszcze nigdzie nie widziałam negative space w połączeniu z hybrydą. Zdecydowanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pazurki. Ile czasu poświęciłaś na ich zrobienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie liczyłam, ale zrobienie gradientu trwało dłużej.

      Usuń
  5. Taki NS mi się podoba!! Szczególnie serduszko słodko tu wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*