Pierwsze jesienne zdobienie. Nieco bardziej stonowane barwy. Fotki robione podczas porannego spacerku nad wodą. Zanim jednak je zrobiłam t...

Black, Gray And White Hybrid Nails- Zdobienie rapidografem- Semilac Hard, 031 Black Diamond, 001 Strong White, 105 Stylish Gray

By | 9/29/2015 6 comments
Pierwsze jesienne zdobienie. Nieco bardziej stonowane barwy.
Fotki robione podczas porannego spacerku nad wodą. Zanim jednak je zrobiłam to bawiłam się jak dziecko w piasku stąd takie przesuszone skórki :p


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Semilac 001 Strong White <TUTAJ>
* Semilac 105 Stylish Gray <TUTAJ>
* Rapidograf
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>











I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne mani, lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka bardzo jesienna :) podoba mi się ten geometryczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) A zabawa w piasku jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Piękne skomponowane i chętnie podkradnę pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, a przy serdecznym to gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*