Kolejny lakier z AliExpress. Tym razem chciałam wypróbować hybrydę chameleon. Oczywiście źle wybrałam i nie do końca takiego koloru oczekiwa...

Hybrydy z AliExpress: Savi Land Colorful Phantom Chameleon #810- Semilac Hard, 031 Black Diamond- Lakier hybrydowy kameleon

By | 2/17/2016 5 comments
Kolejny lakier z AliExpress. Tym razem chciałam wypróbować hybrydę chameleon. Oczywiście źle wybrałam i nie do końca takiego koloru oczekiwałam. Chciałam fioletowy opalizujący na niebiesko, a wybrałam odwrotnie. Niby nic, ale przez większość czasu miałam niebieskie paznokcie, a to nie do końca mój kolor. Oczywiście na zdjęciach nie udało Mi się uchwycić jego zmiennej natury :(
Paznokcie przedłużyłam hardem i nadała im nieco inny kształt niż szpice. Nie do końca Mi wyszedł, ale to się dopracuje.
Acha lakier położyłam na czarną bazę, bo sam w sobie nie jest kryjący.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Savi Land Colorful Phantom Chameleon #810
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>








I jak Wam się podoba?
Zdjęcia robione w drodze do pracy po ponad tygodniu noszenia stąd odrost :)

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. A mnie sie bardzo podoba,no może dlatego, ze uwielbiam niebieskosci😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier sam w sobie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam niebieskości , fiolety już mniej , dlatego mnie się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*