Hej Kochani! Ponieważ w moich zbiorach jest już dosyć sporo hybryd z AliExpress. Postanowiłam stworzyć serie postów: Hybrydy z AliExpress....

Hybrydy z AliExpress: HZ Colour Life A108 & A110- Pionowy Gradient Ombre na hybrydzie- Cieniowane paznokcie

By | 5/03/2016 17 comments

Hej Kochani!

Ponieważ w moich zbiorach jest już dosyć sporo hybryd z AliExpress. Postanowiłam stworzyć serie postów: Hybrydy z AliExpress. Wiem, że to jest dość kontrowersyjny temat i sporo osób jest przeciwna tym hybrydą. Twierdząc, że nie wyobraża sobie nakładania ich na paznokcie, bo nie wiadomo co jest w składzie itp. Nie będę się nad tym za bardzo rozwodzić, bo każdy robi co chce i nikogo nie namawiam do ich zakupu.


Ja osobiście bardzo je lubię i zdecydowanie będę zamawiać je dalej. Nie oszukujmy się cena tych hybryd jest bardzo kusząca, a jakościowo nie ma tragedii. Wytrzymują na paznokciach spokojnie 2 tygodnie, a nawet i dłużej.

Dziś przedstawiam Wam neonowe zielone paznokcie z delikatnym ombre. Na hybrydach ombre robi się dosyć łatwo. Niestety teraz miałam sporo problemów, bo lakier był bardzo rzadki i niezbyt mocno napigmentowany. Pozalewałam strasznie skórki i nie mogłam uzyskać odpowiedniej intensywności koloru. Koszmar! Ostatecznie jakoś to wyglądało i nic nie odprysło przez 2,5 tygodnia.

Tak więc hybrydy HZ niezbyt nadają sie do ombre. Przynajmniej te neonowe odcienie. Same w sobie są jednak całkiem spoko. Przy nakładaniu jednolitym nie sprawiają żadnych problemów. Ich trwałość na paznokciach też nie odbiega od normy. 2 tygodnie wytrzymają spokojnie.










Z tego co wyczytałam z opinii o nich nie lubią się z baza i topem Semilac. Ja użyłam bazy i topu z NeoNail i wszystko pięknie współgrało.

I jak Wam się podoba?
Co sądzicie o hybrydach z AliExpress?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Nie używam hybryd, ale co do paznokci, to wychodzę z założenia, że jak się użyje dobrej bazy, to nic nam nie zaszkodzi, w końcu to i tak chemia i tak ;) Kolorki ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pracowała bym na kimś to nie ryzykowała bym hybrydami z Alli. Na swoich jednak mogę zaryzykować i jak na razie nic Mi się nie stało.

      Usuń
  2. Hybryd nie używam, ale kolorki tych dwóch tutaj bardzo mi się podobają )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma przekonania co do hybryd z AlieExpres... przy czym tu nie chodzi tylko o moje paznokcie ;-) Nowa seria wpisów zapowiada się obiecująco :-) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaryzykowałam na hybrydach z Alli, bo nie było na naszym rynku zmieniających kolor. Kiedy po ich użyciu nic Mi się nie stało postanowiłam dalej ryzykować.

      Usuń
  4. jejku, ale piękny efekt uzyskałaś! Cudnie! Paznokcie idealne na wiosnę tudzież lato :)
    Świetny blog, podoba mi się tu bardzo, będę zaglądać! W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie to wygląda.
    Świetnie, że taki cykl założyłaś.
    Mam pytanie i prośbę. Czy poza trwałością możesz pokazywać zdjęcia i opisywać jak hybrydy odmaczają się w acetonie i w ogóle jak schodzą? To mnie zawsze najbardziej ciekawi przy wyborze hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdjęciami może być problem, ale napisać o ich odmaczaniu nie ma sprawy. Jednak z tego co wyczytałam z opinii dziewczyn to często się zdarza, że ten sam lakier jednym się odmacza innym nie. W zależności od sortu jaki wyśle myfrend. Na szczęście do tej pory wszystkie hybrydy jakie miałam z Alli odmaczały się bez problemu. Jedynie hybryda z drobinkami brokatu stawiała większy opór, ale to wina dużych kawałków brokatu.

      Usuń
  6. świetne szponki! ja próbowałam z alie na razie tylko te Bling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blingi mają sporo fanów. Z opini jakie wyczytałam chciałam jednak coś innego.

      Usuń
    2. Blingi mają sporo fanów. Z opini jakie wyczytałam chciałam jednak coś innego.

      Usuń
  7. This nail design looks so gorgeous, perfect for summer! You have a lovely blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*