Dzisiaj będzie nieco inny post, ale spokojnie dalej pozostaniemy w tematyce paznokciowej. Podczas konferencji Meet Beauty Conference k...

Szkolenie Indigo Nails Lab w Tychach 20.05.2016 r.- Relacja

By | 6/15/2016 16 comments

Dzisiaj będzie nieco inny post, ale spokojnie dalej pozostaniemy w tematyce paznokciowej. Podczas konferencji Meet Beauty Conference każda z uczestniczek otrzymała możliwość zapisu na darmowe szkolenie wykonywania paznokci hybrydowych. Oczywiście, że z takiej możliwości  skorzystałam i zapisałam się na szkolenie w Tychach. Szkolenie było organizowane przez firme Indigo i odbyło się w Centrum Szkoleniowym Euphoria, a prowadziła je przesympatyczna Marcelina Dudek






Wybrałam Tychy, bo na obecna chwilę tam miałam po prostu najbliżej z proponowanych lokalizacji (a przynajmniej tak Mi się wydawało). O ile daleko nie miałam o tyle sama trasa okazała się masakryczna. Jadąc pociągiem miałam aż 2 przesiadki w przeciągu 1,5h. W Katowicach (tam miałam 2 przesiadkę) wsiadłam do złego pociągu i o mało co nie pojechałam do Krakowa :) Kiedy dotarłam w końcu do Tych to też zbłądziłam. Pewnym krokiem minęłam salon w którym odbywało się szkolenie i zawędrowałam do Browarów Tyskich. Brawo Ja! Szkolenie było zaplanowane na godzinę 9:00 i o dziwo udało Mi się dotrzeć tam na czas, a nawet nieco przed czasem. 






W szkoleniu uczestniczyłam razem z Ania (B. for beautiful nails ) oraz Basią (Barbarafeszyn). Tak więc można powiedzieć, że było to szkolenie indywidualne. 

O paznokciach hybrydowych sporo już wiedziałam i nie raz je wykonywałam. Moja dotychczasowa wiedza została jednak totalnie wywrócona do góry nogami. Zupełnie inaczej podchodzę do wykonywania paznokci hybrydowych i dopiero teraz jestem w stanie wykonać je prawidłowo. Atmosfera podczas szkolenia była bardzo luźna i czas minął w tempie expresowym. Oprócz ogólnej wiedzy o hybrydach otrzymałam też dużo porad dotyczących dbania o paznokcie. Poznałam kilka technik ich zdobienia. Żadne z naszych pytań nie zostało bez odpowiedzi, a wierzcie mi miałyśmy ich naprawdę sporo. 

Każdemu polecam wzięcie udziału w takim szkoleniu bez względu na to czy miał już styczność z hybrydami. Dla osób dopiero zaczynających swoja przygodę będzie to istna skarbnica wiedzy. Przede wszystkim będą wiedzieć jakich błędów nie popełniać, aby nie zniszczyć sobie paznokci. A o to przy hybrydach wcale nie trudno. Dla bardziej wtajemniczonych natomiast będzie to świetna okazja do pogłębienia swojej wiedzy i udoskonalenia techniki. 

Pierwszy raz też pracowałam na hybrydach Indigo i jestem nimi oczarowana. Pracuje się z nimi cudownie, bo te hybrydy same się poziomują. Coś niesamowitego jak bezproblemowo aplikują się na paznokcie. Nie sadziłam, że hybrydy mogą się tak cudownie aplikować, bo żadna z dotychczasowych tak lekko się nie nakładała. Od tej pory nawet nie będę patrzeć na inne, a możliwe nawet, że zrobię wyprzedaż tych które posiadam. 

Po zakończonym szkoleniu zostały wręczone nam dyplomy. Całe szkolenie uważam za bardzo udane. Wszystko zostało w najmniejszym szczególe zaplanowane i naprawdę profesjonalnie przygotowane. Marcelina zadbała o to żeby nam niczego nie brakowało, a nasza ciekawość została zaspokojona 101% .



To jednak nie koniec moich atrakcji na ten dzień. Po zakończonym szkoleniu zabrałam się z Ania i Basią, bo okazało się że jedziemy w tym samym kierunku (tak częściowo). Po drodze odwiedzając jeszcze biuro Ani czyli kwaterę główną B. Loves Plates, gdzie otrzymałam cudowny prezent, ale o tym więcej niedługo :)


No po prostu dzień pełen atrakcji. Spędzony w niesamowitym towarzystwie "Drem Team".
A na koniec jeszcze zdjęcie moich paznokci po 26 dniach. Jak widzicie trzymają się rewelacyjnie. 


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. 26 dni? Wow :D Z opisu wygląda, że szkolenie było mega :D Z resztą Marcelina na mb była tak pozytywną osobą, że chyba nie mogłaby zrobić złego szkolenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marcelina jest przesympatyczna. Dawno nie spotkałam tak pozytywnej osoby.

      Usuń
  2. Ale super! Rzeczywiście świetna ekipa :D Ja też jestem oczarowana hybrydami Indigo! Dobry pomysł z tym wyprzedaniem innych, też to rozważę. Moje szkolenie było niedawno, w ostatnią sobotę i jestem zachwycona <3 choć na pewno nie wytrzymam 26 dni tak jak Ty, bo już tęsknię za robieniem nowych zdobień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po użyciu Indigo inne hybrydy jakoś mnie już nie kręcą. Widziałam twoje dzieło ze szkolenia i spokojnie bym mogła w nim chodzić miesiąc :)

      Usuń
  3. Super!!! Zazdroszczę spotkania i szkolenia!
    Muszę zatem kupić jakąś indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa takie szkolenie :) Ja mam 2 hybrydy z Indigo faktycznie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa takie szkolenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkolenia naprawdę dużo dają. A wcześniej myślałam, że mi nie potrzebne.

      Usuń
  6. uwielbiam takie szkolenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania <3 ja byłam na szkoleniu w Katowicach i było bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indigo raczej nie robi kiepskich szkoleń. Widać, że wszystko maja przemyślane i dopięte na ostatni guzik.

      Usuń
  8. zazdroszczę :P muszę kiedyś też być na podobnym szkoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest czego zazdrościć. I polecam szkolenia u Marceliny zwłaszcza, że Ty (o ile dobrze pamiętam) nie masz daleko do Tych.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*