Hej Kochani! Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam owocowe paznokcie. I mogła bym je nosić spokojnie nawet zimą. Dlatego kiedy tylko zobaczył...

Owocowe Paznokcie- Kiwi

By | 8/12/2016 23 comments

Hej Kochani!

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam owocowe paznokcie. I mogła bym je nosić spokojnie nawet zimą. Dlatego kiedy tylko zobaczyłam paznokcie kiwi wykonane przez Anie Leśniewską <TUTAJ>  no po prostu musiałam takie zmalować. Są obłędne !!! 

Oczywiście nie wyszły mi tak pięknie jak Ani, ale i tak jestem z nich dumna. Zresztą zobaczcie i oceńcie sami. Chętnie poczytam co o nich sadzicie w komentarzach :)

Do wykonania tego mani użyłam:
* Indigo Protein Base
* Semilac #131 Lovley Mickey <TUTAJ>
* Lakier z AliExpress HZ A108
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Semilac 001 Strong White <TUTAJ>










Pamiętajcie aby zaglądać na mojego IG @mroofa aby być na bieżąco. No i czekam na wasza opinię w komentarzach.


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Przepiękne pazurki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem wyszły Ci genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu rewelacyjnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję czyli warto było nad nimi siedzieć

      Usuń
  4. świetna propozycja. Idealna na letni czas. Prezentuje się mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nie tylko na lato ja lubię neonowe mani również zimą

      Usuń
  5. Oj prawda - teraz jest szał na owoce - kiwi, pomarańcza, arbuz :) Świetne wykonanie!

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/ladymakeup.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest i dobrze bo takie owocowe mani są super

      Usuń
  6. A według mnie Twoje kiwi wygląda obłędnie! Narobiłaś mi smaka na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie ;) Lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj zmyłam niemal identyczne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.ebay.com/itm/6ml-Holographic-Holo-Glitter-Nail-Polish-Varnish-Hologram-Pink-Born-Pretty-2-/361691596018?hash=item54367fc4f2:g:il0AAOSwc0FUpkah&autorefresh=true Chinczyka ponosi fantazja w robieniu aukcji , jak mniemam to twoje zdjęcie bez zgody wystawił sobie na aukcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność. Zgadza się to moje paznokcie, ale jeśli chodzi o BPS to kiedyś z nimi współpracowałam. Sporo zdjęć paznokci blogerek jest na ich stronce.

      Usuń
  10. Przepiękne paznokcie! Uwielbiam kiwi :) :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*