Dzisiaj kochani pokażę Wam moją kolekcje pyłków Metal Manix od Indigo . Były kolekcje lakierów, a teraz przyszedł czas na pyłki. Część z nic...

Indigo Metal Manix- Moja kolekcja

By | 6/11/2017 14 comments
Dzisiaj kochani pokażę Wam moją kolekcje pyłków Metal Manix od Indigo. Były kolekcje lakierów, a teraz przyszedł czas na pyłki. Część z nich widzieliście już pojedynczo na blogu. Jednak moja kolekcja jest znacznie większa i pokazanie Wam ich wszystkich na paznokciach zajęło by za dużo czasu. Postanowiłam więc przedstawić je wszystkie na raz tak jak uczyniłam to z lakierami.





Indigo Metal Manix ® Silver Effect

Pierwszy pyłek jaki kupiłam. Uwielbiam srebro więc po prostu musiałam go mieć. Cudnie wygląda na paznokciach. Nie otrzymujemy za jego pomocą efektu lustrzanych paznokci tylko chromowanych. 



Indigo Metal Manix ® Light Gold Effect

Nie przepadam za złotem, ale ten kolor skradł moje serce. Jest to bardzo delikatny odcień złota. Takie trochę białe złoto :) Na moich paznokciach mogliście podziwiać go <TUTAJ>



Indigo Metal Manix ® Pink Gold Effect

Jak do tej pory jest to najpiękniejszy odcień z całej kolekcji. Jest to jak sama nazwa wskazuje odcień złota z odrobiną różu. Na paznokciach wygląda bardzo elegancko. Mogliście podziwiać go u mnie <TUTAJ>


Indigo Metal Manix ® Tiffany Effect

Przepiękny pyłek w kolorze delikatnej zieleni z odrobiną błękitu.




Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Ja mam Light Gold, 24 Karat Gold, Silver, Pink Gold i Multi Chrome :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Multi Chrome też mam, ale robiąc post zwyczajnie o nim zapomniałam 😜

      Usuń
  2. dla mnie efekt świetny, choć sama na paznokciach mam coś bardzo rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pora to zmienić! Paznokcie muszą być pomalowane :p

      Usuń
  3. Mam standardowy złoty i to "ruskie złoto" :P ale planuję jeszcze kiedyś kupić rose gold i light gold :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 'ruskie złoto' też mnie kusi. Pewnie kiedyś je kupie.

      Usuń
  4. wszystkie mają coś w sobie, ja uwielbiam pyłki i mogłabym przygarnąć wszystkie z oferty indigo hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wszystkie :-P Btw, też zrobiłam oddzielny post z całą kolekcją - również na różnych bazach ;-)
    Myślę, że moim ulubieńcem jest.. pink gold i light gold :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Pink Gold wymiata. No ja wszystkich na pewno nie kupię, bo jakoś te złote mnie nie powaliły.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*