Będąc na Meet Beauty uczestniczyłam w warsztatach NeoNail, gdzie firma przedstawiłam nam swoją nowość. Czyli lakiery Aquarelle.   Podczas wa...

NeoNail Aquarelle- Akwarelowe Róże

By | 6/16/2017 19 comments
Będąc na Meet Beauty uczestniczyłam w warsztatach NeoNail, gdzie firma przedstawiłam nam swoją nowość. Czyli lakiery Aquarelle.  Podczas warsztatów miałam okazje nieco pobawić się tymi lakierami i powiem Wam, że jestem nimi zachwycona.



Dzięki lakierom Aqarelle  w kilka sekund można stworzyć na paznokciach małe dzieła sztuki. Tworzymy za ich pomocą zdobienia podobne do Shram effect z tym , że z tymi lakierami jest to dużo prostsze. Przynajmniej dla mnie, bo typowy shram effect hybrydami nie chciał Mi kompletnie wychodzić. Podobnie w sumie było też na warsztatach, gdzie mój pierwszy wzornik to była masakra. Jednak następne wychodziły już coraz lepiej i ostatecznie gdzieś przy 3-4 stylizacji było super.

Na tyle fajnie zaczęło Mi to wychodzić, że zajęłam 2 miejsce w mini konkursie na koniec warsztatów :) Dlatego też polecam poćwiczenie z aquarelle na wzornikach zanim nałożycie je na paznokcie. Tym sposobem wyczujecie trochę lakiery i na paznokciach nie trzeba będzie nic poprawiać :)

Moja Wygrana 

Kolekcja Aquarelle liczy dwanaście kolorów i dwie bazy: biała i przezroczysta. Podczas warsztatów otrzymałam jeden kolor Violet Aquarelle. Oczywiście było Mi mało i zaraz po pokazie udałam się na stoisko NeoNail i dokupiłam jeszcze przezroczystą bazę i kolorki:
Fuchsia Aquarelle
Black Aquarelle 
White Aquarelle
Tak na dobry początek powinno Mi wystarczyć. Na pewno jednak dokupię jeszcze jakieś kolorki.

Nie przepadam za kwiatowymi motywami, ale róże wykonane tymi lakierami niesamowicie Mi się spodobały. Dlatego też to właśnie one zagościły na moich paznokciach.





Do wykonania tego mani użyłam:
NeoNail Black Aquarelle
NeoNail Bora Bora
* NeoNail Base Clear 
* NeoNail Hard Top

A tak prezentuje się cała kolekcja lakierów Aquarelle




Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Kupiłam dzisiaj bezbarwną bazę i dwa kolory lakierów z tej serii ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też zakupiłam bezbarwną bazę, wydaje się być najbardziej uniwersalna. Pochwal się potem swoimi dziełami :)

      Usuń
  2. Piękny mani. Wygląda jak 3D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo się starałam robiąc to mani :)

      Usuń
  3. świetne te różyczki Ci wyszły! i to połączenie z czernią mega mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jestem mega zadowolona z efektu połączenia neonu i czerni. Wyszło lepiej niż planowałam.

      Usuń
  4. Piękny manicure :) Właśnie zastawiam się nad kupnem tych lakierów :D
    zapraszam także do siebie www.eterycznepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*