Niedawno Indigo wprowadziło nowe pyłki. Efekt syrenki neon w 5 energetyzujących letnich kolorach. Te syrenki są po prostu śliczne. Kiedy ...

Indigo Efekt Syrenki Neon- Swatches

By | 6/22/2017 15 comments
Niedawno Indigo wprowadziło nowe pyłki. Efekt syrenki neon w 5 energetyzujących letnich kolorach. Te syrenki są po prostu śliczne.

Kiedy tylko weszłam na targi Beauty Days podczas Meet Beauty Conference od razu pobiegłam do stoiska Indigo żeby kupić nowe syrenki. Nie wiem bałam się, że ich zabraknie czy coś :P Chciałam jeszcze kupić zegarek, ale niestety mam za chude łapki i strasznie brzydko wyglądał na moim nadgarstku.





Poniżej swatche efektu syrenki neon w 2 wersjach. Nie mogę zdecydować, który efekt bardziej przypadł Mi do gustu. A Wam?

Indigo Efekt Syrenki® Neon Yellow



Indigo Efekt Syrenki® Neon Lila



Indigo Efekt Syrenki® Neon Green



Indigo Efekt Syrenki® Neon Orange



Indigo Efekt Syrenki® Neon Pink





Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szron bardziej mi się podoba,ale gładkie lepiej się nosi. Tak więc obie wersje będę nosić 😊

      Usuń
  2. Są bardzo ładne, ale mnie jakoś nie powaliły na kolana - kwestia gustu, preferencji paznokciowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak. Każdy lubi co innego, na szczęście.

      Dla mnie jednak te syrenki to strzał w 10. Jestem w nich totalnie zakochana 😍

      Usuń
  3. Bardziej podobają mi się w tej wersji chropowatej. Efekt szronu czy jakoś tak ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale na paznokciach się to koszmarnie nosi. Po 2 dniach mam je całe brudne i takie starte.

      Piękny efekt sezonu jest ale totalnie nie praktyczny. Chyba że ja jakoś wybitnie te swoje paznokcie niszcze.

      Usuń
  4. Oczywiście miało być *szronu nie sezonu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajne te pyłki, ale chyba wolę zwykłe nie dające koloru i zabawę na różnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię obie wersje. Każda ma coś w sobie i daje inne efekty :)

      Usuń
  6. Wersja chropowata bardziej do mnie przemawia. Moimi faworytami są zielony i ten ostatni różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja chropowata jest ładniejsza, ale niestety szybko się brudzi. Fajnie wygląda przez kilka dni, a potem tak niechlujnie.

      Usuń
  7. Jakie cudeńka!
    Wersja chropowata bardziej do mnie przemawia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też! Niestety jak wspominałam szybko przestaje tak ładnie wyglądać.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*