Jak wiecie uwielbiam lakiery termiczne . No po prostu uwielbiam. Jeśli ktoś nosi długie paznokcie są cudowne. Im dłuższe paznokcie tym efekt...

NeoNail Thermo Color Indian Jamun & Caipirinha Berry- Lakiery Termiczne

By | 7/09/2017 16 comments
Jak wiecie uwielbiam lakiery termiczne. No po prostu uwielbiam. Jeśli ktoś nosi długie paznokcie są cudowne. Im dłuższe paznokcie tym efekt zmiany koloru wygląda fajniej. Na krótkich niestety tego już tak nie widać, ale zawsze można stworzyć jakiś znikające stemple :)

Na szczęście ja noszę długie paznokcie (czasem aż za długie, ale to inna sprawa) więc często w wakacje sięgam po lakiery termiczne. Jak wiecie z posta <TUTAJ>  mam całkiem spora kolekcje lakierów termicznych z Alli, które nawet lubię. Za taką cenę nie spodziewałam się jakiś rewelacji.

Dzisiaj jednak pokażę Wam paznokcie pomalowane nowymi kolorami lakierów NeoNail Thermo Color Indian Jamun i  NeoNail Thermo Color Caipirinha Berry








Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Indian Jamun jest jak dla mnie najpiękniejszy z tej nowej kolekcji termicznej! Cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caipirinha Berry to mój ulubieniec. Podoba mi się taka ekstremalna zmiana koloru.

      Usuń
  2. Hybrydy jeszcze żadnej termicznej nie mam ;-) Przymierzam się nieco do tych właśnie z NeoNail. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak najszybciej musisz to zmienić. Termiczne lakiery są super!

      Usuń
  3. Nie lubię lakierów termicznych, ale wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak można ich nie lubić. Co Ci w nich konkretnie nie odpowiada?

      Usuń
  4. Termiczne lakiery są super, bardzo je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Kupuje jeden lakier, a mam dwa. Czego tu nie lubić :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*