Korzystając z pięknej pogody wybrałam się na działkę. Zabrałam ze sobą najnowsze lakiery, aby przy okazji zrobić im zdjęcia :) Eveline ...

Eveline Vinyl Gel 2in1- Swatches

By | 7/29/2017 10 comments
Korzystając z pięknej pogody wybrałam się na działkę. Zabrałam ze sobą najnowsze lakiery, aby przy okazji zrobić im zdjęcia :)


Eveline Vinyl Gel 2in1 to najnowsze lakiery w szafie Eveline. W paczce od Meet Beauty otrzymałam sześć kolorków. Jeden z nich, a konkretnie 209 bardzo przypadł Mi do gustu. Od razu powędrował na moje stopy :) Spokojnie nie będę pokazywać Wam zdjęć :P

Lakiery znajdują się w czarnych buteleczkach co może być nieco mylące, ponieważ nie są to hybrydy. Są to lakiery o przedłużonej trwałości, które nie potrzebują lampy. Co do tej ich super trwałości. Jeszcze nie wiem, ale niedługo trafią na paznokcie mojej mamy i wtedy zobaczymy jak to z nią jest.




Vinyl Gel 2in1 202

Vinyl Gel 2in1 204

Vinyl Gel 2in1 206

Vinyl Gel 2in1 207

Vinyl Gel 2in1 209

Vinyl Gel 2in1 211


A takie pyszności dbały o moje nawodnienie w ten upalny dzień. Ja nie wiem, ale na działce mięta super rośnie, a ta w kuchni Mi umiera :(



Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Piękne, jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są przepiękne :) Jestem bardzo ciekawa czy lakiery wyróżniają się trwałością ;) Z chęcią bym się napiła wody z miętą <3 Mi w mieszkaniu tylko bazylia przetrwała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie mi też tylko bazylia przetrwała. Coś musi być nie tak z ta miętą.

      Trwałość po testach na nóżkach niezła, ale bez jakiś rewelacji. Od tyle fajny trwały lakier.

      Usuń
  3. Mam ten 204. Kolor ładny, ale jakoś brakuje mi tego błysku żeli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Fajne lakiery, ale koło hybryd to one nawet nie stały :p

      Usuń
  4. Ładne, klasyczne kolory. Tylko te czarne butelki b. mylące - też myślałam w sklepie, że to hybrydy :) A co do mięty, to mi też każda w kuchni umiera ... już przestałam się łudzić, że uda mi się wychodować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem jedyna co nie potrafi wyhodować mięty :) Zaczynam podejrzewać, że to jakaś specjalna odmiana co po 3 miesiącach umiera. Bazylia za to, jeszcze się trzyma.

      Czarne buteleczki to chyba własnie dlatego są. Sugerują, że to hybryda i pewnie kilka osób się pomyli.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dosyć fajny set, każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*