Jestem fanką wszystkich efektów w pyłkach do hybryd. Moja kolekcja stale się powiększa. Robiąc ostatnio zakupy zobaczyłam czarne wzorniki. O...

Czarne wzorniki- Nowe pyłki do paznokci

By | 8/05/2017 8 comments
Jestem fanką wszystkich efektów w pyłkach do hybryd. Moja kolekcja stale się powiększa. Robiąc ostatnio zakupy zobaczyłam czarne wzorniki. Od razu pomyślałam, że będą super właśnie do pyłków. Jak tylko wróciłam do domu, zamówiłam sobie taki set (wiadomo z neta taniej).


Wzorniki są super!! Dzięki temu że są czarne nie tracę czasu na ich malowanie. Wiadomo, że większość pyłków kładzie się na ciemniejszy podkład. Ja wiem, że to malowanie nie jest aż tak czasochłonne. Ja jednak nie bardzo przepadam za malowaniem wzorników i każdy sposób na skrócenie tego procesu jest super. Mam jednak z nimi mały problem, bo nie mam ich jak opisać. Posiadam jedynie czarne markery które w tym przypadku są bezużyteczne.

Przy okazji pokaże Wam pyłki jakie udało Mi się wygrać podczas warsztatów NeoNail :)

Pyłek Chrome Effect – Silver

Dzięki niemu uzyskamy na paznokciach efekt lustra. Bardzo fajnie wygląda na różowym podkładzie. Wcieramy go w top bez warstwy dyspersyjnej.

Pyłek Moonlight Effect 02

Drobny pyłek, który po wtarciu daje piękny metaliczny efekt. W zależności od padania światła jest niebieski lub fioletowy.

Pyłek Moonlight Effect 03

Metaliczna tafla, która mieni się w kolorze żółtym i zielonym.

Pyłek Aurora Effect 03

Pyłek daje podobny efekt do pyłków z Moonlight. Jednak drobinki są nieco bardziej widoczne.

Pyłek Fluo Effect 03

Jak sama nazwa wskazuje pyłek ten świeci w ciemności. Swoją strukturą przypomina akryl wiec po posypaniu nim paznokci trzeba użyć dużo topu, aby wszystko wyrównać. Fajnie świeci w ciemności, ale jego wygląd na paznokciach jakoś mi nie odpowiada. Było by znacznie lepiej gdyby miał w sobie jakiś kolor. Nie wiem, ale jakoś nie jestem jego fanka i raczej nie użyję na paznokciach.




Czarne wzorniki możecie kupić <TUTAJ>
Pyłki znajdziecie <TUTAJ>



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Wszystkie efekty bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne wzorniki są genialne! Też kiedyś zamówiłam z ciekawości i teraz bardzo sobie chwalę. A efekty.. co tu dużo pisać - magia na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tymi czarnymi wzornikami ;-) Fajny pomysł właśnie na prezentowanie pyłków! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te czarne wzorniki - uważam, że to świetne nie musieć malować na czarno zwykłych. Tylko w mojej kolekcji głupio by już wyglądały :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi wzornikami! Co do opisywania, to chyba pozostaje karteczka i taśma klejąca ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*