Jest to kolekcja inspirowana odcieniami kwiatów, co też sugerują nazwy poszczególnych kolorów jak i nazwa całej kolekcji. Kolekcja składa si...

Kolekcja Flowersense - NeoNail

By | 8/30/2017 12 comments
Jest to kolekcja inspirowana odcieniami kwiatów, co też sugerują nazwy poszczególnych kolorów jak i nazwa całej kolekcji. Kolekcja składa się z 6 lakierów: 3 róże i 3 niebieskie. Jest to więc dosyć stonowana kolekcja, w której za wielu wariacji kolorystycznych nie znajdziemy.


NeoNail Flowersense

NeoNail Nerine Lilly

Nerine Lilly to afrykańska odmiana lilii o płatkach w odcieniu rozbielonego różu. I taki własnie jest ten lakier. Rozbielony róż najjaśniejszy z całej kolekcji.

NeoNail French Tulip

Jest to ciemniejszy róż, w nieco zimniejszych odcieniach w odniesieniu do poprzednika.

NeoNail Blaze Peony

Ostatni najciemniejszy z róży w tej kolekcji. Inspirowany jak sama nazwa wskazuje odcieniem Pinowi, które swoja drogą uwielbiam za równo za wygląd jak i obłędny zapach. Kolor ten to bardzo intensywna, soczysta fuksja. Piękny, zdecydowanie to właśnie on najbardziej przypadł mi do gustu z całej kolekcji.
Nie wiem, ale jak tylko widzę tą nazwę słyszę w głowie ' Zblazowana Piwonia' :P

NeoNail Water Iris

Pierwszy i zarazem najjaśniejszy niebieski w tej kolekcji, przełamany nieco odcieniem fioletu.

NeoNail Blue Hiacynth

Nieco ciemniejszy od poprzednika odcień niebieskiego, który jest zdecydowanie bardziej intensywny.

NeoNail Mystic Bluebell

Najciemniejszy z całej kolekcji- granat. Bardzo intensywny ciemny kolor, który przypadnie do gustu zarówno fanką ciemnych kolorów jak i klasycznego manicure. Za inspiracje do stworzenia tego koloru posłużył mistycznych belgijski las, w którym niebieskie odmiany dzwonków kwitną wiosną tworząc dywany kwiecia. Powiem Wam, że nie miałam pojęcia o jego istnieniu, ale teraz bardzo chętnie bym te dzwonki zobaczyła.


To by było na tyle, pokazałam Wam całą kolekcję inspirowanych kolorami kwiatów lakierów NeoNail. Sama kolekcja mimo tego, że kilka kolorów przypadło mi do gustu, na cycki mnie nie rzuciła. Zwłaszcza te odcienie niebieskiego nie powalają, bo są bardzo do siebie podobne. Ja wiem, że ciężko już przy takim przesycie kolorów na rynku wymyślić coś odkrywczego, ale mimo wszystko..



Wpadajcie na  Insta Facebooka

Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Spodobały Mi się niektóre róże, ale kolekcja jako całość mnie nie urzekła.

      Usuń
  2. Różowe odcienie super - natomiast niebieskie wyglądają na bardzo zbliżone do siebie odcienie, aż za bardzo bym powiedziała , bo na pierwszy rzut okna nie widzę pomiędzy nimi różnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości faktycznie niewiele się różnią, ale na zdjęciu niestety aparat jeszcze zjadł tę różnicę. Najlepiej widać jakie są na 3 zdjęciu gdzie są tak w tle.

      Usuń
  3. Niebieskie wyglądają na super podobne, choć to może być też wina mojego walniętego monitora. Heh, kolekcja nie w moim typie ;) Ale nazwy lakierów super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie są super podobne i na dobrą sprawę mało kto potrzebuje je wszystkie. Na paznokciach też jakiejś super różnicy między nimi nie będzie widać.

      Niestety na zdjęciach aparat trochę zjadł te różnicę. Najlepiej widać je na 3 zdjęciu jak są takie rozmyte w tle.

      Nazewnictwo super, ale mnie ta kolekcja też nie powalił. Od takie ładne kolorki przyjazne dla oka.

      Usuń
  4. Najbardziej jednak spodobały mi się z Twoich zdjęć niebieskie kolory. Wyglądają dużo ciekawiej i myślę, że częściej bym je nosiła :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie lubię niebieskich paznokci, nie wiem jakaś dziwna chyba jestem, bo tyle osób się nimi zachwyca.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*