Jak wiecie miałam przyjemność uczestniczyć w V edycji najwiekszego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers .  To moja druga edycja ...

Under the Sea Nails

By | 8/12/2017 13 comments
Jak wiecie miałam przyjemność uczestniczyć w V edycji najwiekszego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers.  To moja druga edycja See Bloggers i jestem pod wielkim wrażeniem. Atmosfera panująca podczas SB jest niesamowita.  Wszyscy ludzie są tak przyjaźnie nastawieni i wręcz epatują pozytywizmem, że nawet taki introwertyk jak ja czuje się tam świetnie. No i oczywiście cały festiwal odbywa się w mojej ukochanej Gdyni, która bezapelacyjnie jest najlepszym miastem w Polsce.


Nie będę pisać typowej relacji z See Bloggers ponieważ jak zwykle nie robiłam za dużo zdjęć (nie licząc tych z insta). Byłam tak pochłonięta wykładami i integracją, że nie chciałam tracić czasu na robienie fotek stanowisk marek- wybaczcie.

Stworzyłam za to zdobienie specjalnie na okazję mojego pobytu nad morzem. Dawno nie malowałam niczego ręcznie na paznokciach, a tym bardziej tak rozbudowanego. Nawet nie wiem dokładnie ile czasu zajęło mi zmalowanie całości. Było to jednak parę ładnych godzin na pewno. Całość jednak wyszła fenomenalnie. Wiem, jestem mega skromna osobą :P

Tworząc to mani bardzo doskwierał mi brak jakiegokolwiek Paint Gel'u. Hybryda jednak za bardzo się rozlewa i tym samym bardzo utrudnia malowanie za jej pomocą wzorków.
Zamówiłam już kilka paint geli na próbę z AliExpress. Jak tylko przyjdą to się pochwalę, bo zamówiłam tez jakiś gel do zdobień 3D, który bardzo mnie ciekawi. Z tego co widziałam jest konsystencji podobnej do ciastoliny z tym, że bardziej żelowy. Nie wiem jak to opisać, pokażę jak już do mnie dojdzie :)

Dobra, koniec pisania o niczym czas na mani. Użyłam do jego wykonania całej masy produktów:
* Indigo Protein Base
* Indigo Vitamin C
* NeoNail Water Irish
* NeoNail French Tulip
* NeoNail Emerald Aquarelle
* NeoNail Natural Beauty
* NeoNail Bease Clear Aquarelle
* NeoNail Top Har
* Semilac Strong White
* Semilac Sleeping Beauty
* Semilac Lovely Mickey
* Semilac Sweet Pink
* Semilac Mint

Możliwe, ze coś pominęłam, ale jak sami widzicie sporo tego było.









Zdjęcia zostały zrobione spontanicznie na molo w Orłowie. Przy całym zalataniu okazało się, że to jedyne jakie zrobiłam.
Mam nadzieję, że Wam się spodobały :)
Zapraszam również na Instagram oraz Facebook

Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie za duzo sie tutaj dzieje, ale zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😚 Z założenia te paznokcie miały być takie przesadzone.

      Usuń
  2. JA byłam zachwycona widząc je na żywo ;) Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam Ci już - są genialne! Bardzo mi się podobają i jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś, mówiłaś ale takie rzeczy zawsze miło usłyszeć ;p

      Usuń
  4. Jedno z najpiękniejszych morskich mani jakie widziałam! Jest cudowne! Na żywo te wszystkie wypukłości wyglądały po prostu obłędnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super paznokcie idealne na lato :) Widzę, że kolorek z neonail aquarelle świetnie tutaj wypadł, taki kolor morza moim zdaniem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak taki ładny turkus jak jakieś lazurowe wybrzeże.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*