Indigo Efekt Syrenki Neon to zdecydowany HIT tego lata. Parę dobrych lat już neony królują latem, ale do tej pory nie przybrały takiej form...

Summer Nails 2017

By | 8/16/2017 14 comments
Indigo Efekt Syrenki Neon to zdecydowany HIT tego lata. Parę dobrych lat już neony królują latem, ale do tej pory nie przybrały takiej formy. Energetyzujący neon zyskał dzięki syrence piękny błysk.  Czy można chcieć czegoś więcej?


Całą kolekcję nowych syrenek pokazywałam Wam <TUTAJ>
Kiedy przyszło do wykonania mani przy ich użyciu, nie mogłam zdecydować się na jeden kolor. Wszystkie są równie piękne, więc trafiły na moje paznokcie w komplecie :)

Tak więc w 2 warstwy Indigo Gel Brush White wtarłam:
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Yellow
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Lila
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Green
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Orange
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Pink





Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mój  Instagram oraz Facebook.


Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Typowo letnie i radosne. Z takimi paznokciami od razu humor lepszy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie kolorowe mani i jak najbardziej to rozumiem. Może jeden kolor a nie taka tęcza bardziej by przypadła Ci do gustu.

      Usuń
  3. Ładnie wyglądają, będą super pod wakacyjne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdobienie jak najbardziej, ale ja nosiłam je solo. Same w sobie też przykuwają uwagę.

      Usuń
  4. Na lato świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak takie typowo letnie, chociaż zima mogą działać jako poprawiacze humoru.

      Usuń
  5. Taki multikolor to fajny pomysł na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te syrenki, choć to neony :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i to jest idealny dowód na to, że mają w sobie to coś skoro nawet Ciebie kupiły :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*