Jak wspomniałam wielokrotnie uwielbiam lakiery termiczne, ale ostatnio jestem też zafascynowana lakierami Aquarelle. Moja kolekcja Aquarelle...

Znikające Róże

By | 8/09/2017 22 comments
Jak wspomniałam wielokrotnie uwielbiam lakiery termiczne, ale ostatnio jestem też zafascynowana lakierami Aquarelle. Moja kolekcja Aquarelle jest już całkiem spora i niedługo pokaże ją w osobnym poście.


Jako fanka Aquarelle i Thermo Color postanowiłam stworzyć zdobienie łączące je razem. Tak oto powstało  (jak bym tworzyła atomówki ×D) zdobienie ze znikającymi różami. Mam nadzieję że Wam się spodoba, bo moja fascynacja różami dalej trwa i na pewno to nie ostatnie :)

Do wykonania tego mani użyłam:
* NeoNail Thermo Color Indian Jamun,
* NeoNail Thermo Color  Caipirinah Berry,
* NeoNail Aquarelle Fuchsia.










Wpadajcie na  Insta Facebooka



Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Ale piękne :) Efekt jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie to wyglada ;). Ja jeszcze nie probowalam takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zachęcam do wypróbowania i podzielenia się efektem.

      Usuń
  3. Świetny efekt, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdecydowanie na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Na Twoim miejscu chyba nie odeszłabym od kranu z wodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, sporo czasu przed nim spędziłam, bo to świetna zabawa. Jednak ja tak mam z termo zawsze :P

      Usuń
  6. Zarąbisty pomysł! I świetny efekt końcowy :-D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*