Jak wiecie po różanym zdobieniu  jestem zachwycona kolekcją Aquarelle. No po prostu uwielbiam efekt jaki mogę uzyskać bez najmniejszego wysi...

Moja kolekcja Aquarelle- NeoNail

By | 8/22/2017 12 comments
Jak wiecie po różanym zdobieniu jestem zachwycona kolekcją Aquarelle. No po prostu uwielbiam efekt jaki mogę uzyskać bez najmniejszego wysiłku dzięki nim.

NeoNail Aquarelle
Kolekcja liczy 12 kolorów, są to dosyć podstawowe odcienie, bo w końcu nie o kolory tutaj chodzi :)
Do tego są jeszcze dwie bazy (przezroczysta i biała).


NeoNail White Aquarelle
NeoNail Black Aquarelle

NeoNail Emerald Aquarelle
NeoNail Ruby Aquarelle

NeoNail Fuchsia Aquarelle
NeoNail Purple Aquarelle
NeoNail Violet Aquarelle

Jak widzicie większa część kolekcji już posiadam i nie wiem czy nie dokupię jeszcze jakiś kolorków.

Zapraszam również na Instagram oraz Facebook
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Super kolorki ma ta kolekcja, a teraz jeszcze dodali nowe odcienie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Robią wrażenie te lakiery,a jakie cuda można nimi stworzyć. Nic tylko kupować :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się wzory typu sharm, ale boję się inwestować w tę kolekcję od NN :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie, bo jak coś zawsze można użyć ich jako zwykłych lakierów. Polecam kupić sobie na początek top przezroczysty i jakiś jeden kolor co będziesz mogła używać solo. Jak się nie sprawdza w co wątpię, to nie stracisz dużo :)

      Usuń
  4. ja jakoś nie jestem porwana tą kolekcją ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nie wszystkie powalają :) Najbardziej mnie kupiło to, że jednak nie potrafiłam uzyskać takich efektów hybrydami które mam i gdyby nie ta kolekcja to bym nigdy Shram nie zrobiła.

      Usuń
  5. NeoNail zrobiło oddzielny produkt dla Sharm Effect i to mnie chyba śmieszy w tym wszytskim najbardziej XD Nieświadomość ludzi, że z innymi produktami tez się da + mistrze marketingu NeoNail = całkiem nowa "innowacyjna" kolekcja :-P
    Ale efekt jest baaardzo ładny i naprawdę mi się podoba ;-) Produkt warty uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że można to zrobić zwykłymi hybrydami/żelami, ale jednak tymi co posiadałam Mi nie wychodziło. Próbowałam i już byłam totalnie zniechęcona. Chciałam kupić Słowiankę, bo nią tez pięknie wychodzi ponoć, ale jakoś NN jest łatwiej dostępny.

      Jednak fakt maja dobry PR, ale chyba obecnie na tym to polega. Firmy prześcigają się w reklamie żeby ściągnąć klienta.

      Usuń
  6. Cudowne kolory, myślę właśnie nad zakupem, tylko nie wiem jaki kolor by się nadawał do bladych dłoni na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jakoś specjalnie opalonych dłoni i bardzo podobają mi się na nich róże. Polecam poprzykładać sobie na stoisku wzorniki i zobaczyć który najlepiej będzie wyglądał.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*