Pamiętacie moje wakacyjne paznokcie, które wykonałam przy użyciu neonowych syrenek od Indigo. Jeśli nie, to możecie odświeżyć sobie pamięć  ...

Indigo Efekt Szronu Neon

By | 9/06/2017 21 comments
Pamiętacie moje wakacyjne paznokcie, które wykonałam przy użyciu neonowych syrenek od Indigo. Jeśli nie, to możecie odświeżyć sobie pamięć  <TUTAJ> Kiedy zdobienie nieco się już 'zużyło' i nadeszła pora na jego zdjęcie, postanowiłam je nieco odświeżyć. Pokryłam paznokcie topem i posypałam jeszcze raz syrenką.

Tym sposobem na moich paznokciach zawitał Efekt Szronu zwany również Sugar Effect. Jest on niezwykle efektowny i cudownie się mieni w słońcu. Jego wielką wadą jest jednak to, że bardzo szybko się brudzi i generalnie niezbyt dobrze się nosi. Świetnym więc rozwiązaniem jest wykonywanie go na paznokciach, które planuje w krótkim czasie zdjąć.


Dla przypomnienia na paznokciach widzicie:
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Yellow
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Lila
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Green
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Orange
* Indigo Efekt Syrenki® Neon Pink







Zapraszam na mój  Instagram oraz Facebook.



Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Ale kolorowo ;) tez mam teraz podobny efekt na kilku paznokciach ale na bieli. Niestety brudzi się niemiłosiernie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :/ Dlatego właśnie nie bardzo lubię ten efekt na paznokciach.

      Usuń
  2. Świetną sprawą są te paznokcie idealne do takich dodatków https://zoio.pl/obuwie/baleriny-espadryle-lordsy. Jak one mi się spodobały, matko bosko kochano! Świetne matowe pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to kompletnie się nie podoba ;). Po prostu neonowy brokat na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było do przywidzenia, skoro wersja wtarta również nie przypadła Ci do gustu.

      No i właśnie o to chodzi jest neon jest błysk, czego chcieć więcej :)

      Usuń
  4. Hm, mnie tam te syrenki nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenki to niby nic takiego i są już długo, ale mnie takie rzeczy mega jarają. W sumie ja lubię kicz więc może to dlatego.

      Usuń
  5. Bardzo fajnie to się prezentuje. Wydaje mi się, że będzie to szałowy dodatek do takiej sukienki jak ta tutaj. Dodatkowo wyróżniający się i rzucający atrybut kobiecy. Z tego co zauważyłam faceci zwracają uwagę na takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, robią wrażenie. CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, to nie dla mnie, jako jeden z nielicznych efektów, który w ogóle mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest genialny, wakacyjny, prosty, ale nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jedyni minus to ich szybkie brudzenie się. Taka szkoda, bo bym zdecydowanie częściej nosiła latem.

      Usuń
  9. Świetny efekty, tylko właśnie trochę brudzący. Ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam właśnie w drogerii http://disse.pl ten Indigo Neon, na imprezy jak znalazł.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*