Na paznokciach zaczynają pojawiać się jesienne kolory. Neony i pastele powoli ustępują szarością i ciemnym kolorom.  Agitated Ocean ...

NeoNail Agitated Ocean & NeoNail Asteroid

By | 9/30/2017 19 comments

Na paznokciach zaczynają pojawiać się jesienne kolory. Neony i pastele powoli ustępują szarością i ciemnym kolorom. 



Agitated Ocean to zdecydowanie mój ulubieniec, pochodzi z najnowszej kolekcji NeoNail Boho stworzonej we współpracy z Joanną Krupą. Piękny zielono-niebieski kolor, taki bardzo ciemny turkus. Niesamowicie trudny do sfotografowania kolor ponieważ na zdjęciach wychodzi granatowy. Tylko na żywo można zobaczyć tak do końca jaki naprawdę jest piękny.

Asteroid pochodzi z kolekcji NeoNail Star Glow. Są to takie lakiery topy- w przezroczystej bazie zatopione zostały opalizujące fleksy. Solo lakierami raczej nie uda się nam uzyskać pełnego krycia, ale nie do takich celów zostały stworzone. Lakier Asteroid opalizuje różowo-zielono i ładnie skomponował się z niebiesko-zielonym odcieniem Agitated Ocean. Postanowiłam jednak nie dawać go na całość paznokcia, a jedynie delikatnie od góry, dzięki czemu uzyskałam bardziej elegancki efekt na paznokciach.




Czy jesień zawitała już na waszych paznokciach?


Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Mi trudno rozstać się z pastelami :p Piękny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo pastele są piękne, ale ciemne kolory też maja swój urok. Poza tym można teraz malować takimi bardziej 'przybrudzonymi' pastelami :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* to zasługa super lakierów one odwaliły całą robotę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Polecam nowe toppery z NN to dzięki nim taki wyszedł.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze lepszy. Jestem w nim zakochana, dawno nie spodobał Mi się aż tak bardzo jakiś kolor. NN naprawdę się postarało i wprowadziło super kolekcję Boho.

      Usuń
  5. Widziałam toppery z tej serii - bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo jakoś mnie nie zachwyciły. Byłam bardzo sceptyczna, dopiero jak nałożyłam na paznokcie było WOW.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę obłędny. Polecam zobaczyć na żywo, bo zdjęcie nie oddaje jego piękna.

      Usuń
  7. W fajny sposób użyłaś tego toppera - bardzo lubię takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*