Wielkimi krokami zbliża się jedna z najbardziej wyczekiwanych promocji, a mianowicie -49%  na kolorówkę w Rossmannie.  W tym roku nie...

Promocja Rossmann -49%, październik 2017. Co planuję kupić.

By | 9/22/2017 16 comments

Wielkimi krokami zbliża się jedna z najbardziej wyczekiwanych promocji, a mianowicie -49%  na kolorówkę w Rossmannie. 



W tym roku nie planuję jakiś dużych zakupów, ale z drugiej strony nigdy nie planuję, a jakoś różnie to bywa. Zobaczymy jak to będzie tym razem, na pewno pokażę Wam co ostatecznie kupiłam. Bardzo liczę na to, że nowe kolekcje Wibo/Lovely pojawią się w sklepie jeszcze przed promocją, bo to głównie je chce kupić.

Maybelline, Master Contour, nie kupiłam w poprzedniej promocji i bardzo tego żałowałam. Tym razem nie popełnię tego błędu i to właśnie kredka do konturowania jako pierwsza trafi do mojego koszyka, chociaż nie jestem pewna czy będę potrafiła jej używać.

Bell HYPOAllergenic, puder kompaktowy SPF 50. Nie wychodzę latem bez filtra na buzi, niestety po nałożeniu makijażu nie jestem w stanie go dokładać co 2h więc ostatecznie śmigam pod koniec dnia bez. Nie bardzo mi się to podoba, a ten puder wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Zobaczymy jak to będzie, ale dopiero latem.

Wibo, Fixing Spray, czasem potrzebuję takiego ekstra utrwalenia makijażu. Jak zobaczyłam, że Wibo wprowadza do swojej oferty utrwalacz do makijażu od razu go zapragnęłam. Jeśli jednak nie będzie go w ofercie w trakcie promocji to po prostu kupię jakiś inny.


Oprócz tego liczę na kilka nowości z Lovely, ale to muszę je najpierw zobaczyć na żywo i ocenić czy są takie fajne jak na zdjęciach z Insta.

Lovely Duo Ombre, pomadka do ust do makijażu ombre 4 kolory.
Lovely Ombre róż do policzków
Lovely Ombre, matowy bronzer do twarzy
Lovely Bamboo Losse Powder, puder bambusowy matujący


Jeśli chodzi o Wibo to najbardziej jestem ciekawa ich nowych rozświetlaczy, bo ostatnia limitowana paletka była cudowna. No w sumie jeszcze teoretycznie jest dostępna, ale z tego co wiem praktycznie nie do zdobycia. Poza tym chce obczaić nowe pomadki, konturówki i ten słynny puder bananowy, który już jest chyba kultowy.

Wibo Banana puder sypki,
Wibo Selfie Loose Shimmer rozświetlacz Gold, Pink, Violet
Wibo Million Dollar kredka do ust
Wibo Ultra Matte, matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą


Jak widać spora część moich zakupów opiera się na nowościach. 
A Wy co zamierzacie kupić ?




Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Daj znać, jak przetestujesz ten puder kompaktowy Bell, jak będzie się sprawdzał to też kupię na lato :)
    Też chciałabym kupić fixing spray, ale na razie mam na liście ten z Golden Rose, bo sporo blogerek/vlogerek go używa. Hm, może jak ten Wibo będzie miał dobre opinie to kupię?
    To Lovely duo ombre może być ciekawe! Ale większość nowości Wibo i Lovely ma premiery oznaczone na listopad i październik, nie wiem czy się załapią na promocję :(
    W ogóle żałuję, że nie kupiłam tej limitowanej palety rozświetlaczy Wibo. Ale postanowiłam sobie, że na gwiazdkę kupię sobie Cat Von D "Alchemist" :P :D
    W każdym razie sama nic nie potrzebuję teraz, więc nie wiem, czy będę robić zakupy w Rossmannie. Myślałam o szminkach Pierre Rene przy promocji w Naturze (która chyba jest już teraz), ale jakoś się nie spieszę.
    Mascary zawszę kupuję w sklepach interentowych (w Rossmannie strach trochę), natomiast reszta rzeczy z wishlisty to raczej produkty spoza asortymentu Rossmanna. Ale obczaję nowości i może się na coś zdecyduję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jeśli chodzi o pudry to ja od nich za dużo nie wymagam. Mają mi utrwalić i zmatowić lekko podkład i tyle. Dam jednak znać jak ten z Bell, bo jak na razie jedyny z tak dużym filtrem w przystępnej cenie.
      Ta paletka "Alchemist" jest boska i też Mi się marzy, ale teraz się wstrzymuję. Nie specjalnie pewnie bym jej używała zresztą, a mam ważniejsze wydatki.
      Jak patrzyłam to było październik, a że zazwyczaj w ross mam je szybciej to może akurat się uda. Jeśli jednak nie to jakiejś tragedii nie będzie, a ten spray kupie w GR najwyżej. Tuszy mam jeszcze sporo więc nie chce kupować na zapas, a ten co używam zresztą jest śmiesznie tani więc i tak nie warto.
      Tusze zawsze proś z szuflady, zazwyczaj jest ich tam sporo i wtedy nikt ich nie odkręcał, a co gorsza nie malował. Takie malujące się tuszem gwiazdy często widzę niestety.
      Promo w Naturze jest bardzo często z 4 razy w roku spokojnie mają -40%. Szkoda tylko, że ta moja to jakaś tragedia i nic tam nie kupuję. Na szczęście otwierają Hebe i nie będę skazana tylko na Rossmann'a :)

      Usuń
    2. Heh, no ja mam tłustą cerę, u mnie puder musi mocno i długo dawać mat.
      No niestety Alchemist droga, ale i tak ma niższą cenę niż się spodziewałam - myślałam, że będzie po minimum 200 złotych. W każdym razie na nawet do codziennego makijażu używam tęczowego lub zielonego rozświetlacza, więc u mnie by się sprawdziła.
      U mnie też jest nowe Hebe i jest super <3

      Usuń
  2. Te ombre śliczności z Lovely też chciałabym dorwać, ale wątpię żeby były dostępne w trakcie promocji, większość drogerii w mojej okolicy nie wykłada nowości na czas trwania jakiś większych przecen :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów online jak by były dostępne to będą musiały spakować 😁

      Usuń
    2. Jakieś dwa lata temu nowości nie były w ogóle objęte tą promocją, dlatego nie wykładały - nie wiem jak będzie np. w tym roku ;-)

      Usuń
  3. Ja się też dowiedziałam o tej promocji ostatnio i w sumie zastanawiam się czy jest coś czego potrzebuję - do makijażu chyba nic... Ale zapolowałabym na hybrydy Eveline -49% ;-) Jakby się to udało to byłoby fajnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, zapomniałam o hybrydach. Co prawda kusza mnie bardziej te z Kinetics.

      Usuń
  4. ciekawa jestem czy te nowe produkty lovey i wibo wejda przed promocja

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę polowała na lakiery i top z Sally Hansen/Rimmel na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak używałam jeszcze zwykłych lakierów to były moje ulubione marki. Tylko szkoda,że Rimmel ma tak mało kolorów. Zmieniają formuły/nazwy, ale kolory jednak pozostają te same. Fajnie by było żeby zaczęli wprowadzać więcej kolorów w PL. Jakoś tak wszystkie fajne nowości omijają nasz rynek.

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że zbliża się promo w Rossmanie;)
    Dzięki za info, bo muszę zakupić kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że post okazał się pomocny :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*