Flamingi i ananasy to absolutny hit tego lata. Można je spotkać dosłownie wszędzie, więc nie mogło ich zabraknąć na moich paznokciach :) P...

Flamingo Nails

By | 9/13/2017 13 comments
Flamingi i ananasy to absolutny hit tego lata. Można je spotkać dosłownie wszędzie, więc nie mogło ich zabraknąć na moich paznokciach :)

Podczas warsztatów Chiodo Pro na See Bloggers malowałam flaminga, który to niezbyt Mi wyszedł. Postanowiłam więc, że to własnie Flaming jako pierwszy zawita na moich paznokciach. Tym razem jestem jednak zadowolona z jego wyglądu. Na paznokciach mam kolor Cripps Pink z kolekcji Delicious by Joanna Krupa.

A Wy co sadzicie?









Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszedł ten flaming :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Starałam się bardzo malując go.

      Usuń
  2. ahhh jak ładnie no i ten flaming <3 poproszę o takie mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój flaming warsztatowy wołał o pomstę do nieba, był okropny, ale twój wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój warsztatowy tak samo! Generalnie moje wypociny z warsztatów były tragiczne, jak bym pierwszy raz w życiu coś malowała na paznokciach.

      Flaming miał nawet nogi zginające się w złą stronę, ale to nic muszelka pobiła wszystko. Masakra

      Usuń
    2. Mam wrażenie, że tak to już jest - blogerkom paznokciowym na wszelkich eventach malowanie paznokci za bardzo nie wychodzi, ale w zaciszu własnego domu już tak ;) Złośliwość rzeczy do paznokci?

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*