Zimowe paznokcie czyli co nosiłam podczas kolacji Wigilijnej.  Miałam wielki dylemat z tym co zmalować na paznokciach . Nie mogłam si...

Świąteczne Paznokcie

By | 1/06/2018 23 comments

Zimowe paznokcie czyli co nosiłam podczas kolacji Wigilijnej. 


Miałam wielki dylemat z tym co zmalować na paznokciach. Nie mogłam się zdecydować, za dużo pomysłów, a tak mało czasu. Dlatego też jak widać po odroście zdjęcia były robione dopiero po tygodniu. Ostatecznie postawiłam na niezbyt radosny motyw, bo kolory raczej nie są typowo świąteczne. Pojawiają się jednak gwiazdki i śnieg więc jest ok. 

Jako kolor bazowy użyłam nowego lakieru z limitowanej edycji Moulin Rouge od NeoNail. Kolekcja składa się z 6 brokatowych lakierów w odcieniach czerwieni, zieleni (bardzo świąteczne), granatu i srebra. Bardzo fajna kolekcja i trochę szkoda, że jest limitowana. Ma tez bardzo fajne nazwy lakierów: Alizee, Satin, Felicita, Nicole, Sophie i Laetitia.

Moulin Rouge Satin to mój kolor bazowy czyli taki ciemny fioletowo-czerwony odcień. Nieco rozjaśniłam go dodając takie białe 'paćki' i stonowałam pokrywając matowym topem Velour. Następnie narysowałam lakierem gwiazdki, które posypałam syrenką. Białym lakierem dorobiłam jeszcze takie białe kropki, które maja robić za śnieg :)








Jak Wam się podoba ?



Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Gwiazdki ostatnio zdominowały paznokciowe trendy, twoje są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się gwiazdki są wszędzie. Co się jednak dziwić jak są takie ładne. Dziękuję

      Usuń
  2. piękne i do tego matowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, takie świąteczne niebo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę na właśnie takie nieco ciemniejsze. Świąteczne niebo ładnie brzmi i faktycznie pasuje :)

      Usuń
  4. ślicznie wyszło i bardzo BARDZO mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie nieświąteczne zdobienie, ale bardzo oryginalne i bardzo mi się ono podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie świąteczne przecież jest śnieg hehehe
      Dziękuję:*

      Usuń
  6. Ale śliczne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. he he zabawne! :D
    Obserwuję! 💜💜💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne paznokcie! :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*