Nude czy nie nude ? Czy cieliste paznokcie Mi pasują ? Dzisiaj kochani paznokcie w kolorze jaki nie gości za często u mnie czyli Nude. Ni...

Indigo Nude Chick & NeoNail Chrome Flakes

By | 2/15/2018 10 comments

Nude czy nie nude ? Czy cieliste paznokcie Mi pasują ?


Dzisiaj kochani paznokcie w kolorze jaki nie gości za często u mnie czyli Nude. Nie jestem wielką fanką cielistych paznokci, bo mam wrażenie że odcienie odcienie wymazują paznokcie.Na długich paznokciach jeszcze to jakoś przejdzie, ale nigdy nie rozumiałam zamiłowania posiadaczek krótkich paznokci do tych właśnie odcieni. Wiadomo jednak gusta są różne, a to jest tylko moje subiektywne zdanie.


Na paznokciach mam przepiękny lakier Indigo Nude Chick czyli połączenie beżu z różem. Jakoś sam kolor nie bardzo Mi się widział i planowałam zmalować na nim białe gwiazdki. Wiecie te które ostatnimi czasy stały się mega modne i nie sposób na nie nie trafić. Kiedy jednak zabierałam się za ich malowanie zadzwonił kurier i przyniósł NeoNail Chrome Flakes. Zmieniłam więc swoja koncepcje i zmalowałam coś z ich użyciem.

NeoNail Chrome Flakes Effect to metaliczne cieniutkie folie do zdobienia paznokci występują w 3 odcieniach: srebro, złoto i miedz. Jak widać w tej stylizacji postawiłam na miedz, żeby uzyskać nieco kontrastu. Listki namalowałam żelem z AliExpress, a całość pokryłam NeoNail Top Velour.







Jak Wam się podoba ?


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. piękne! :D Jednak kojarzą mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie widziałam tego podobieństwa. Teraz jednak mi też się tak kojarzą.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję to zasługa tych miedzianych płatków.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No właśnie już wiem, ale jakoś wcześniej tego nie widziałam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pytasz jakim żelem zrobiłam paznokcie?

      NeoNail Allround Gel Rose jednak nie ma on koloru i generalnie nie polecam. Lepiej kupić inny żel budujący, bo ten jednofazowy jest dosyć słaby. Naprawdę lepiej zainwestować niewiele więcej w te 3fazowe:)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*