NeoNail wprowadziło dwa nowe kolory Aquarelle: złoty i srebrny. Długo zastanawiałam się co zmalować z ich użyciem, ale jak zwykle wypadło n...

Złota Róża

By | 1/01/2018 4 comments

NeoNail wprowadziło dwa nowe kolory Aquarelle: złoty i srebrny. Długo zastanawiałam się co zmalować z ich użyciem, ale jak zwykle wypadło na róże. Ja nie wiem, ale uwielbiam ten motyw na paznokciach, a dzięki Aquarelle tak łatwo je zmalować. 



Postawiłam na klasykę czyli czerń. Czerń i złoto czy może być coś lepszego?
Żeby nadać nieco kontrastu paznokcie z różami pokryłam matowym topem. Dzięki temu róże stały się bardziej wyraziste.

NeoNail Aquarelle Gold piękny złoty kolor w wersji do tworzenia Shramm effect. Świetne posunięcie, aby dodać do kolekcji odcienie złota i srebra.

NeoNail Top Velour nowy top przeznaczony do stosowania na lakiery hybrydowe. Dzięki niemu uzyskamy matowy look.





Jak Wam się podoba taki bardziej elegancki look ?



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Fantastyczny efekt :) Nie wiedziałam, że jest złoty i srebrny lakier aquarelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzili te dwa odcienie jako nowość, ale nie było dużej reklamy jak przy poprzednich.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*