Kiedy dostałam propozycje współpracy od KKCenterHk i listę produktów, od razu wybrałam zestaw pędzelków. Co jak co, ale pędzelków nigdy n...

Zestaw pędzli 15szt. KKCenterHk

By | 12/02/2013 10 comments
Kiedy dostałam propozycje współpracy od KKCenterHk i listę produktów, od razu wybrałam zestaw pędzelków. Co jak co, ale pędzelków nigdy nie za wiele. W planach miałam i tak zakupić taki zestaw (może nie w kk, ale bardzo podobny), bo moje dotychczasowe pędzelki umarły. Źle je traktowałam i odeszły :p

W poście przedstawie Wam poszczególne pędzelki i napiszę do czego służą. Nie będzie jednak żadnych przykładowych zdobień, bo  dotychczas zmalowałam za ich pomocą jedynie śnieżki. Reszta testów to taka zabawa na kartce papieru nienadająca się do publikacji.


Pędzelki możecie zakupić <TUTAJ> w cenie 13,50$ Możecie użyć kodu MROOFA żeby otrzymać 10% zniżki.

Pędzelki otrzymujemy w plastikowym pokrowcu, a każdy pędzelek dodatkowo posiada plastikową 'rurkę' na włosiu. Pokazała bym Wam jak to wygląda, ale oczywiście nie pomyślałam i wyrzuciłam wszystkie tubki przed cyknięciem fotek. Pędzelki trzymam w pojemniku i takie ochronki są mi zbędne.


Pędzle wachlarzowe

Nigdy ich osobiście nie używałam i raczej Mi się do niczego nie przydadzą. Z założenia są one do nakładania brokatów i omiatania paznokci z jego nadmiaru. W zestawie mamy aż 2 takie pędzle, które nieznacznie różnią się wielkością oraz oczywiście kolorem. 


Płaskie pędzle

Malujemy nimi grube linie, białe końcówki przy frenchu. Przede wszystkim używane są jednak podczas metody one stroke, która to jest fenomenalna. W zestawie otrzymujemy 7 takich pędzelków z czego 2 są skośnie ścięte.



Stripery

Pędzelki służą do malowania linii wszelkiego rodzaju. Z użyciem takiego pędzelka zmalowanie idealnie prostej linii na paznokciu jest banalnie proste. Pędzelek odwala całą robotę. W zestawie otrzymujemy 3 takie pędzelki.

 


  Cienkie pędzelki

Służą do malowania wszelkiego rodzaju detali. Najważniejsze pędzelki w całym zestawie i zdecydowanie najczęściej używane. 99% moich zdobień jest zmalowana przy użyciu właśnie takich pędzelków. Mogą one zastąpić wszystkie z powyższych pędzli, ale one same są niezastąpione. W zestawie otrzymujemy 2 takie pędzelki z czego jeden jest zgięty. Śmiesznie to wygląda, ale jest naprawdę wygodny w użytku.



Sonda

Kropki i kropeczki wszelkiego rodzaju. Ta załączona do zestawu jest naprawdę malutka i przydaje się przy wyciąganiu ćwieków z karuzeli. Można też za jej pomocą tworzyć mazaje a'la Water Malble, jednak osobiście wolę do tego używać pędzelka lub igły.


Pędzelki posiadają 2 rodzaje włosia. Syntetyczne (białe i pomarańczowe) oraz naturalne (brąz). Te syntetyczne spokojnie można maczać w zmywaczu, ale te z prawdziwego włosia odradzam. Naturalne włosie przy kontakcie ze zmywaczem bardzo szybko się zniszczy. Wiem to, bo zniszczyłam w ten sposób cały zestaw pędzli (kiedyś wam pokazywałam, taki biały 7szt.) Wszystkie pędzelki mają takie półtwarde włosie, co mi bardzo odpowiada. Super się nimi maluje i bardzo was zachęcam do zakupu takiego zestawu. Niekoniecznie musicie kopić ten konkretny zestaw, podobne widziałam w sklepach z akcesoriami do tipsów. Przeliczcie sobie i zobaczcie gdzie wyjdzie wam zakupić taniej :)

Na sam koniec zachęcam was do obejrzenia filmiku Robin Moses. Jest tutaj świetnie wytłumaczone i pokazane jak prawidłowo czyścic i dbać o swoje pędzelki. [Filmik po angielsku]


Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. świetnty zestaw. im więcej pędzelków tym lepiej:P mi takiego zgiętego właśnie brakuje, ale jakoś przeżyję skoro nawet nie mam kiedy jednym kolorem pomalować paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio miałam problem żeby obcykać mani i kilka poszło... Teraz jednak to się nieco normuje :)

      Usuń
  2. ja mam zdecydowanie mniej pędzli... ale i tak mam z nimi kłopot przy malowaniu małych elementów..... nie wiem czemu... wydaje mi się że wlosiepowinno byc twardsze i nie gibac się tak na wszytskie strony.....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też musze taki zestaw sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się taki powiększony zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje czekać na Twoją opinię jak sie spisują :) Ja jeszcze mam parę pędzelków nadajacych się do użytku więc mi się nie śpieszy^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ajajaj ile pedzelkow, no to teraz bedziesz szalec z wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ja też od nich dostałam ale białe w etui i mi służą są bardzo fajne i dobrze mi się nimi maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo idealny zestaw dla lakieromaniaczek , chociaż sama nią nie jestem nie pogardziła bym takimi pędzelkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*