Już dawno po świętach, ale nie pokazałam Wam jeszcze mojego ostatniego mani świątecznego.  Wesołe bałwanki tańczące wśród śnieżynek. Jak ...

Dancing Snowman

By | 1/10/2015 16 comments
Już dawno po świętach, ale nie pokazałam Wam jeszcze mojego ostatniego mani świątecznego. 
Wesołe bałwanki tańczące wśród śnieżynek. Jak zobaczyłam ten wzór na blaszce to od razu pojawił Mi się uśmiech na twarzy. Mam nadzieję, że na Was też tak podziałają. 


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Proteinowy #242
* LeMax Shine Holographic #Purpurowy
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Blaszka QA66 Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Sally Hansen Instant-Dry







I jak Wam się podoba?
Rozweseliły Was bałwanki?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*