Kolejny Instagramowy MIX. Zobaczycie co się tam u mnie działo podczas Świąt. Dzisiaj też uświadomiłam sobie, że to już 2 lata męczę was swoi...

Instagram MIX- Grudzień

By | 1/06/2015 5 comments
Kolejny Instagramowy MIX. Zobaczycie co się tam u mnie działo podczas Świąt. Dzisiaj też uświadomiłam sobie, że to już 2 lata męczę was swoimi postami. Zakładając bloga nie sadziłam, że tak długo wytrzymam. Jestem z siebie dumna, bo mimo częstego braku czasu i sporej ilości utrudnień wciąż (czasami dość rzadko) publikuje i tworzę nowe mani. W tym roku postanowiłam być bardziej systematyczna. Zakupiłam sobie nowy przenośny komputer więc postaram się częściej publikować i zaglądać na wasze blogi.


1. Świąteczne mani filmik. <TUTAJ> 2. Św. Mikołaj z reniferami śmiga po Rivierze. 3. Praca niszczy paznokcie. 4. Cudownie przystrojona kawa z Costy, niestety niezbyt smaczna. Pomarańczowa kawa to jednak nie moja bajka.

5. Tangle Teezer niestety jak się później okazało wadliwy. 6. Nowy fioletowo-różowy niewadliwy Tangle Teezer. I love it. 7. Prezent dla samej siebie z Golden Rose. 8. Zawartość paczuszki :)

9. Na blogu stuknęła mi piękna liczba wyświetleń. 10. Śnieżne mani <TUTAJ> 11. Sweterkowe mani. 12. Kolejna Grudniowa masakra.

13. Wystawa świąteczna w Odrzańskich Ogrodach. <TUTAJ> 14. Candy jak ja tęskniłam za tą psinką. 15. Tańczący renifer. <TUTAJ> 16. Christmas Tree Nails <TUTAJ>

17. A jednak świąteczne skarpety mogą być fajne. 18.  Karolek po kąpieli. Przesłodko się suszy  <TUTAJ> 19. Wystawa świąteczna w Europa Centralna. 20. Nowe cacuszko do blogowania. I do tego białe :)


21. Prezent świąteczny od szefowej. 22. Ryżowy balsam do ust. Lubie i to bardzo. 

Follow
Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Co to za piekne ptaszydlo? Filmik nue chce mi odpalic ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mani wyglądają świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne, zimowe mani - wszystkie!
    Oh, te problemy z paznokciami przypomniały mi czasy, kiedy pracowałam w sklepie ze sztuczną biżuterią. Nie mogłam wtedy zapanować nad ich łamaniem i rozdwajaniem się, armagedon.
    Jak dobrze, że to już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na stoisku ze sztuczną biżuteria pracuje.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*