Minimalistyczna wersja świątecznego mani. Dla tych co lubią klasykę. Prześliczne złotko pochodzi z zeszłorocznej kolekcji od Lovely. Niesamo...

Christmas Tree Nails

By | 12/25/2014 11 comments
Minimalistyczna wersja świątecznego mani. Dla tych co lubią klasykę. Prześliczne złotko pochodzi z zeszłorocznej kolekcji od Lovely. Niesamowicie się cieszę, że udało mi się je dorwać. Zapraszam do oglądania zdjęć.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Lovely Snow Dust #1
* Golden Rose Rich Color #35
* Ćwieki z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Sally Hansen Instant-Dry





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa

WESOŁYCH ŚWIĄT!!
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Piękne jest to zdobienie na paznokciach... ten złoty lakier szczególnie mnie urzekł. Wielkie uznanie z mojej strony, sama nie potrafiłabym wyczarować takich cudów na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, elegancki mani :) Też lubię ten złoty piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przekombinowane ale wciąż efektowne. Suuper :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie od Wigilii do teraz sam ten SD na paznokciach... Twoje mani bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo ładna klasyka :) złota choineczka na czarnym tle jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta choinka dodała tyle uroku! Wyszło świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super połączenie :) uwielbiam ten piasek, aż strach pomyśleć co będzie jak zacznie mi się kończyć.. :D szkoda,że to była limitka.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdobienie gdzie zaczęłam żałować iż się na snow dust'a nie skusiłam!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*