Dzisiaj będzie post organizacyjny. W ramach współpracy z BornPrettyStore otrzymałam wzorniki do lakierów. Do tej pory używałam przenośnych...

Moja kolekcja lakierów-Golden Rose- Wibo- Catrice- Sally Hansen- Rimmel

By | 12/11/2014 13 comments
Dzisiaj będzie post organizacyjny. W ramach współpracy z BornPrettyStore otrzymałam wzorniki do lakierów. Do tej pory używałam przenośnych wzorników DIY które pokazywałam Wam <TUTAJ>


Są to moje pierwsze wzorniki i urzekły mnie swoim wyglądam. Nie dość, że są dużo mniejsze od standardowych słoneczek, co mi bardzo odpowiada. To jeszcze  posiadają prześliczne różyczki w środku.

Kolejnym plusem tych wzorników jest to że można je wszystkie razem szczepić. Dzięki temu nie walają nam się po całym pokoju.

Nieco mało miejsca jest na podpisanie poszczególnych kolorów. Numerki musiałam podpisać od spodu. Nie jest to jednak jakimś wielkim utrudnieniem.

Wzorniki są rewelacyjne. Małe, ładne i praktyczne. Na jednym kółeczka znajduje się 12 paznokci. Kółeczek w zestawie dostajemy 10, co daje nam 120 miejsc na nasze lakiery. 

Wzornik spodobał mi się tak bardzo, że momentalnie zamówiłam kolejny. Przesyłka dotarła ekspresowo. Kiedy jednak ją otworzyłam doznała małego szoku. Wzorniki jakie dostałam są inne niż te ze współpracy. Są znacznie większe! 



Większe mają jednak swoje plusy. Przede wszystkim posiadają miejsce na podpisanie kolorów od przodu. Tym sposobem mam miejsce z tyłu na nazwę serii. Nie ma więc tego złego co by na dobre nie wyszło.  



Golden Rose Carnival #01
Golden Rose Carnival #02
Golden Rose Carnival #04
Golden Rose Carnival #05
Golden Rose Carnival #06
Golden Rose Carnival #08
Golden Rose Carnival #11
Golden Rose Carnival #12
Golden Rose Carnival #16
Golden Rose Carnival #17
Golden Rose Carnival #23
Golden Rose Carnival #25



Wibo Celebrity Nails #1 Neon Style
Wibo Celebrity Nails #2 My Charming
Wibo Celebrity Nails #3 Sweet Candy
Wibo Celebrity Nails #4 Pinky Day
Wibo Celebrity Nails #5 So Classy
Wibo Celebrity Nails #6 Fresh Grass
Wibo Celebrity Nails #7 Pastel Love
Wibo Celebrity Nails #8 Mint Project
Wibo Celebrity Nails #9 Deep Ocean
Wibo Celebrity Nails #10 Holiday



Catrice L'Afrique, c'est chic CO2 Quel Bleu Turquoise
Catrice L'Afrique, c'est chic CO3 Sunny Side
Catrice L'Afrique, c'est chic CO5 L'Orange
Catrice Ultimate Crushed Crystals #01 Royal REDding
Catrice Ultimate Crushed Crystals #03 Shooting Star


Sally Hansen Complete Salon Manicure #Greige Gardens
Sally Hansen Complete Salon Manicure #Plum Luck
Sally Hansen Complete Salon Manicure #Purple Plse
Sally Hansen Complete Salon Manicure #Green Tea
Sally Hansen Complete Salon Manicure #Gilded Lily



Rimmel SalonPRO #307 Grape Sorbet
Rimmel SalonPRO #317 Hip Hop
Rimmel SalonPRO #391 Celebrity Bash
Rimmel SalonPRO #397 Beige Babe
Rimmel SalonPRO #402 Urban Purple
Rimmel SalonPRO #433 Ivory Tower
Rimmel SalonPRO #445 English Rose 
Rimmel SalonPRO #500 Peppermint
Rimmel SalonPRO #701 Jazz Funk 
Rimmel SalonPRO #703 Rock N Roll
Rimmel SalonPRO #705 Reggae Splash
Rimmel SalonPRO #711 Punk Rock
Rimmel SalonPRO #713 Britpop
Rimmel 60seconds #260 Funtime Fuschia
Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
Rimmel 60second #703 White Hot Love

Rimmel 60seconds #825 Sky High

Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl
Rimmel 60seconds #873 Breakfast In Bed




Wibo Leather #1
Wibo Leather #3
Wibo Leather #4
Wibo WOW Granite Sand #1
Wibo WOW Granite Sand #2
Wibo WOW Granite Sand #3
Wibo WOW Granite Sand #4     
Wibo WOW Granite Sand #5
Wibo WOW Mix Sand #2
Wibo WOW Glamour Sand Effect  #2

Wzornik możecie zakupić na BornPrettyStore <TUTAJ> Nie mam jednak pojęcia, który z nich otrzymacie.
Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki. WYSYŁKA DARMOWA!!




I jak Wam się podoba taki wzornik?
Posiadacie takie?


Pozdrawam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. bardzo fajnie je rozplanowałaś ;) je też kiedyś używałam słoneczek i umieszczałam na nich lakiery wg firm - teraz mam pojedyncze "patyczki" z tipsami (nawet wczoraj pisałam o nich posta ;D), które posegregowałam kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pojedynczych potyczkach można kolorami. Przy słoneczkach jak się kupi nowy lakier to układanie kolorami odpada. Patyczki są super ale potrzebowała bym z 8 paczek. To wolę tą kale wydać na nowe lakiery.

      Usuń
  2. też bym musiała uporządkować jakoś te moje lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdecydowanie lepiej się szuka koloru na wzornikach.

      Usuń
  3. mam te wzorniki i bardzo je lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają te wzorniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko boska, że Ci się chciało podlinkować te wszystkie lakier, dużo pracy włożyłaś w ten post^^ Ja niedawno również przeniosłam swoją kolekcję na wzorniki postawiłam jednak na takie które mają po 34 tipsy by nie było ich za dużo no i aby zostało miejsce na nowe kolory. O podpisywaniu nawet nie myślałam..Leń ze mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 34 tipsy to fajnie bo sporo miejsca można zaoszczędzić. Większość linków już była przy tych lakierach z listy lakierowej wiec aż tyle pracy :)

      Usuń
  6. te piaskowe lakiery sa cudowne, fajne wzorniki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te sloneczka! Mnie jednak podobaja sie te wzorniki, ze tak powiem lopaty na kolkach. Na koncu kolorek i mamy sporo miejsca na podpis i wydaje mi sie, ze sa poreczniejsze. Planuje ich zakup ale wciaz jakis inny zakup je wypiera ;/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*