Nowsza wersja lakieru o którym już pisałam < TUTAJ > Jestem jedną z tych osób, które mimo dość sporej kolekcji lakierów mają ten jeden...

Rimmel SalonPRO #402 Urban Purple

By | 9/23/2013 20 comments
Nowsza wersja lakieru o którym już pisałam <TUTAJ> Jestem jedną z tych osób, które mimo dość sporej kolekcji lakierów mają ten jeden jedyny najulubieńszy. Kiedy dowiedziałam się o wycofaniu serii LycraPRO, byłam przerażona wizja utraty tego koloru. Jednak na moje szczęście Rimmel pozostawił go w swojej nowej kolekcji Uff



Cudowny purpurowy kolor, który jest niesamowicie kobiecy. Pokazywałam wam zdobienie z nim <TUTAJ>, ale jak widzicie w wersji solo również wygląda super :)

Zdjęcia są zdecydowanie lepszej jakości niż w mojej ostatniej recenzja tego lakieru, ale koloru mimo wszystko nie udało się uchwycić. Na żywo wygląda bardziej zjawiskowo.


Lakier znajduje się w okrągłej szklanej buteleczce. Nakrętka wykonana z chropowatego plastiku, skośnie ścięta z wytłoczona koroną.

Konsystencja lakieru zdecydowanie rzadsza, niż w poprzedniej wersji. Jest to jednak na plus, bo lakier rozprowadza się bardzo wygodnie i nie sprawia kłopotów. Pędzelek standardowy Rimmelowski czyli szeroki. Krycie rewelacja na zdjęciach widzicie jedna warstwę !


Perfekcyjne krycie i głębia koloru przy jednaj warstw i to wcale nie jakiejś grubej. Standardowej grubości, tak jak zawsze maluję. Lakier wysechł momentalnie na wysoki połysk. Trzymał się 4 dni, lekko starły się końcówki.

Polecam każdemu jako lakier specjalny na szybkie wyjście. Często ludzie pytają co to za kolor jak mam go na paznokciach  :)






Prawda, że bardzo kobiecy. 
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Wygląda cudownie, kobieco i elegancko :) Nie dziwie się, że ludzie pytają co to za lakier - zwraca na siebie uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi sie bardzo podoba i jakie fantastyczne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor i to krycie :D lakier idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta czerwieni nigdy sie nie nudzi !

    OdpowiedzUsuń
  5. też go bardzo lubię :) jest to chyba jedyny lakier po który sięgnęłam więcej niż 3 razy, a to już coooś ;) to teraz mi powiedz, czy stary urban i nowy, to ten sam odcień??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten sam odcień na szczęście. Ostatnio już Ci odpisałam :)

      Usuń
    2. serio?? O__O ale mam sklerozę ^^

      Usuń
  6. Piękny odcień, ogromnie podobają mi się lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek jest cudowny :D Mam też taki tyle że z Manhattanu, ale niestety szybko się ściera..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manhattan nie ma takiego koloru. Ja przynajmniej nie widziałam nigdy u nich.

      Usuń
  8. Piękny kobiecy odcień. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj i to bardzo kobiecy. podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały kolor :) ja jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*